Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Voel je niet beschaamd en trek vandaag weer aan de bel hoor! Laat ze maar gewoon weer even meten. Juist nu je het weer voelt is het belangrijk.
Zou het nog een bijwerking kunnen zijn van de medicatie tegen je misselijkheid?
pien_2010 schreef:Goed plan. En je kunt zelf eens je eet en drink patroon in de gaten houden. Want wellicht heb je bij vettig eten, of te snel eten, of lekker een keer doorzakken (alcohol), teveel koffie, teveel prik water , spicy eten etc er wat meer last van. Dan weet je ook dat het daarmee waarschijnlijk te maken heeft.
Anyhow wat in elke geval wel een geruststelling is, dat er goed naar je hart gekeken is en dat het dat dus niet is.
dalena schreef:pien_2010 schreef:Goed plan. En je kunt zelf eens je eet en drink patroon in de gaten houden. Want wellicht heb je bij vettig eten, of te snel eten, of lekker een keer doorzakken (alcohol), teveel koffie, teveel prik water , spicy eten etc er wat meer last van. Dan weet je ook dat het daarmee waarschijnlijk te maken heeft.
Anyhow wat in elke geval wel een geruststelling is, dat er goed naar je hart gekeken is en dat het dat dus niet is.
Nou, ik heb nu weer enorm last. Ik heb mijn spullen ingepakt om naar mijn moeder te gaan en ik merkte dat de druk toe nam. Helemaal buiten adem ook. Warm.
Ik ga letten op eten. Verder drink ik geen alcohol, geen koffie en geen drankjes met prik. Ik hou het bij thee, haha![]()
Ik ga wel goed aangeven bij de huisarts dat de paracetamol en ibuprofen niet helpt. En of hij misschien nog tips heeft. Ik zal ook navragen of dit stress kan zijn.
xSagan schreef:Hoe is het nu?:)