Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymeria schreef:Ik ben het helemaal met jullie eens dat ik m'n geld zou moeten terugvragen. Dat zou ik ook adviseren. Maar: chickened out.
Lekker ironisch, want ik behandel oa mensen met sociale angst. Leuke voor supervisie.![]()
Gelukkig heb ik een goed mutsenhoofd en t schijnt koud te worden. Heb er nu op aanraden van de nieuwe kapper Head & Shoulders inzitten in de hoop dat ie wat lichter wordt bovenop. Vanavond nog een keer.
Dacht ook nog, misschien moet ik even gewoon helemaal van t blonde af. Als t dan maar 1 geheel wordt. Dus dat ga ik nog even vragen.
Thanks allemaal in ieder geval voor het medeleven met mijn coupe de wanhoop
Sky_As schreef:Ik zou in dit geval een mail sturen naar de eigenaar met de foto's erbij. En er bij zetten dat je hoopt dat hij begrijpt dat je hier geen vertrouwen meer in hebt. Dat je het op prijs zou stellen met een tegemoetkoming zodat je bij een andere kapper dit kan proberen te laten herstellen.
Ik ga er van uit dat je daar toch weg gaat, dus dat maakt dan verder toch niks meer uit?
nee heb je, ja kun je krijgen....
Dit is natuurlijk verschrikkelijk en lijkt nergens naar. Ik heb ook ooit een balayage laten zetten, dat zag er echt heel anders uit, ik heb van mezelf vrij donker en heel lang haar, en ik hoefde niet naar super licht, maar bij mij zat het er heel mooi en natuurlijk uit.
Nymeria schreef:Dat van die mail is een goed idee, dat laat ik even bezinken. Maar denk dat ze niet zonder slag of stoot geld teruggeven, dus ik moet echt ff bedenken of ik daar nog energie voor heb.
Prima2Donna schreef:Zuur dat ze op jou aan het experimenteren zijn geweest, voordat ze de techniek onder de knie hadden.