Kappers op bokt? Niet blij met haarkleur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:33

Zo vanaf boven lijkt het nog OK, maar hoe de zijkant eruit ziet kan echt niet. Zuur dat ze op jou aan het experimenteren zijn geweest, voordat ze de techniek onder de knie hadden. Ik duim voor je dinsdag!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 12:36

Ik ben het helemaal met jullie eens dat ik m'n geld zou moeten terugvragen. Dat zou ik ook adviseren. Maar: chickened out. -O-
Lekker ironisch, want ik behandel oa mensen met sociale angst. Leuke voor supervisie. :')

Gelukkig heb ik een goed mutsenhoofd en t schijnt koud te worden. Heb er nu op aanraden van de nieuwe kapper Head & Shoulders inzitten in de hoop dat ie wat lichter wordt bovenop. Vanavond nog een keer.

Dacht ook nog, misschien moet ik even gewoon helemaal van t blonde af. Als t dan maar 1 geheel wordt. Dus dat ga ik nog even vragen.

Thanks allemaal in ieder geval voor het medeleven met mijn coupe de wanhoop <3

Lieffiefi

Re: Kappers op bokt? Niet blij met haarkleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:38

Durf je het telefonisch of per mail ook niet?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:45

Nymeria schreef:
Ik ben het helemaal met jullie eens dat ik m'n geld zou moeten terugvragen. Dat zou ik ook adviseren. Maar: chickened out. -O-
Lekker ironisch, want ik behandel oa mensen met sociale angst. Leuke voor supervisie. :')

Gelukkig heb ik een goed mutsenhoofd en t schijnt koud te worden. Heb er nu op aanraden van de nieuwe kapper Head & Shoulders inzitten in de hoop dat ie wat lichter wordt bovenop. Vanavond nog een keer.

Dacht ook nog, misschien moet ik even gewoon helemaal van t blonde af. Als t dan maar 1 geheel wordt. Dus dat ga ik nog even vragen.

Thanks allemaal in ieder geval voor het medeleven met mijn coupe de wanhoop <3

Joh Nymeria, als jij je niet oké voelt om je geld nu terug te vragen, dan gewoon niet doen. Jouw geld, jouw beslissing.
Het belangrijkste is dat je haar gewoon netjes gemaakt wordt!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:47

Per mail is misschien nog het overwegen waard. Dan kun je jezelf goed uitleggen zonder dat er emoties bij komen en goed vergelijkingsplaatjes naast elkaar zetten.

Maar ik zou wss ook geen trek hebben in die discussie en gewoon nooit meer naar die kapper gaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:47

Oh jeetje... hopelijk is het woensdag snel beter. Wat een ellende dit.

Als jij je niet oke voelt met terugvragen: Prima. Daarin is het vrije keuze.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:49

Ik snap je wel hoor. Ik ben ook eens niet tevreden geweest, hoop gedoe en ik durf geen geld terug te vragen dan. Dus uiteindelijk ook verlies genomen en ergens anders heen gegaan.

Dat je iets niet beheerst, helemaal prima. Maar geef dat aan. Of wanneer je langer de tijd nodig hebt. Ik ben ooit wel eens afgeraffeld en met half nat haar weggegaan omdat het sluitingstijd was. Kon dus het eindresultaat niet eens zien. Had dan aan het begin aangegeven dat je het niet ging redden in die tijd, dan was ik een andere keer terug gekomen. Of als ik aangeef snel warm uit te slaan met bepaalde kleuren, geel tot rossig en dat echt niet te willen. Geen probleem, tot ik thuis in daglicht zag dat het dus wel compleet geel was. Niet een beetje, maar erger als het ooit geweest was.

Hopelijk wordt het uiteindelijk wel naar jouw wens. Ik vind het ook lastig om een fijne kapper te vinden. Zodra je er 1 hebt wil je ook jiet meer weg, haha

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:57

Net aan mijn kapster laten zien, die zei gelijk dat het verboden moest worden. Dat het niet netjes is. Niet dat je er iets mee kan, maar dan weet je dat je gevoel wel klopt..

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 12:59

Ik zou in dit geval een mail sturen naar de eigenaar met de foto's erbij. En er bij zetten dat je hoopt dat hij begrijpt dat je hier geen vertrouwen meer in hebt. Dat je het op prijs zou stellen met een tegemoetkoming zodat je bij een andere kapper dit kan proberen te laten herstellen.
Ik ga er van uit dat je daar toch weg gaat, dus dat maakt dan verder toch niks meer uit?
nee heb je, ja kun je krijgen....

Dit is natuurlijk verschrikkelijk en lijkt nergens naar. Ik heb ook ooit een balayage laten zetten, dat zag er echt heel anders uit :-) , ik heb van mezelf vrij donker en heel lang haar, en ik hoefde niet naar super licht, maar bij mij zat het er heel mooi en natuurlijk uit.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 13:02

Sky_As schreef:
Ik zou in dit geval een mail sturen naar de eigenaar met de foto's erbij. En er bij zetten dat je hoopt dat hij begrijpt dat je hier geen vertrouwen meer in hebt. Dat je het op prijs zou stellen met een tegemoetkoming zodat je bij een andere kapper dit kan proberen te laten herstellen.
Ik ga er van uit dat je daar toch weg gaat, dus dat maakt dan verder toch niks meer uit?
nee heb je, ja kun je krijgen....

Dit is natuurlijk verschrikkelijk en lijkt nergens naar. Ik heb ook ooit een balayage laten zetten, dat zag er echt heel anders uit :-) , ik heb van mezelf vrij donker en heel lang haar, en ik hoefde niet naar super licht, maar bij mij zat het er heel mooi en natuurlijk uit.

Ik zou het ook proberen op deze manier.. Vervelend voor je TS.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 13:03

Oh dat is echt niks beter geworden.. Wat balen TS.
Anders laat je het nu eerst eventjes, misschien voel je je over een paar dagen anders en wil je alsnog het geld terug vragen. Je hebt er nu foto's van dus dat verandert de zaak natuurlijk niet.
En als je t niet wilt, ook goed, het is jouw geld :)

Hopelijk kunnen ze het dinsdag bij een andere kapper voor je oplossen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 13:17

Ik zie ook geen verbetering helaas :n
Wat balen zeg! Ik had het je zo gegund dat het opgelost zou worden! -O-
Ik vraag me af waarom ze nu lyrisch waren over het resultaat. Ze zien toch zelf ook wel dat dit niet goed is? :?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 13:20

Kan je geen partner / vriendin meenemen. Want ik zou hier niet mee akkoord gaan, zeker niet voor zo'n bedrag. :o

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 13:37

Pfoe hee... Nu durf ik dat dus nooit meer te doen he.. Wat een verschrikking zo zeg.. Hoop dat de andere kapper het wat netter kan maken voor je! Dit is wel heel zuur!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 14:23

MarlindeRooz schreef:
Kan je geen partner / vriendin meenemen. Want ik zou hier niet mee akkoord gaan, zeker niet voor zo'n bedrag. :o

Sluit ik me helemaal bij aan. Moeder misschien?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 14:26

Ja dit moet je niet voorbij laten gaan hoor!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 14:35

Oh wat erg. Ik vind het er ook totaal niet beter op geworden. Ik vind het bovenop onnatuurlijk donker en de rest gewoon geel. De overgang lijkt nog steeds op een gigantische uitgroei. Ik zie er totaal geen één geheel in.

Ik zou inderdaad iemand meenemen en het geld terugvragen. En anders gewoon een nette mail sturen met foto´s.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:01

Dit ziet er inderdaad nog steeds niet uit. Ik ben ook niet zo'n held face to face, maar zou dan zeker een mail sturen of bellen.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:12

Jeetje, ik snap de euforie van de kappers zelf ook niet echt.. Wat ontzettend balen, TO!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:15

Ze moet helemaal niks hé, t is TS haar geld. :') Ze kan er ook voor kiezen om gewoon haar verlies te nemen en volgende week verder te zien, laat haar toch zelf beslissen :roll:

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 15:15

Dat van die mail is een goed idee, dat laat ik even bezinken. Maar denk dat ze niet zonder slag of stoot geld teruggeven, dus ik moet echt ff bedenken of ik daar nog energie voor heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:18

Als ze niks willen compenseren zet je gewoon een slechte review incl foto online. Moet je zien hoe snel ze dan met een oplossing kunnen komen :+

Maar wie weet snappen ze je perfect en zijn ze blij als je geld terug vraagt. Zodat ze niet nog een poging moeten wagen met iets wat ze duidelijk niet kunnen..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:21

Ik zou vragen wat ze er nou zelf echt van vinden.
Dit had echt een goede voor mij geweest hoor, ik heb geen cursus ‘sociale angst’ nodig. :+
Ik zou mijn geld terugvragen of zeker een vergoeding voor dit prutswerk.

Maar goed, ik snap dat je daar wat angst voor hebt en je kan het ook laten zitten. Je verlies nemen en doorgaan. En daar nooit meer terugkomen.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:28

Nymeria schreef:
Dat van die mail is een goed idee, dat laat ik even bezinken. Maar denk dat ze niet zonder slag of stoot geld teruggeven, dus ik moet echt ff bedenken of ik daar nog energie voor heb.

Het gaat hier om 260!! euro, dat is echt een bizar hoog bedrag, zelf voor een bayalage.
Je bent ten eerste al afgezet door zo'n prijs te rekenen, en dan ook nog met zo'n resultaat komen.

het is aan jezelf hoe ver je dit wil laten komen, maar deze mensen verdienen geen cent van wat je ze hebt gegeven, zo slecht is het. :n

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 15:32

Prima2Donna schreef:
Zuur dat ze op jou aan het experimenteren zijn geweest, voordat ze de techniek onder de knie hadden.

En dan ook nog €260 durven te vragen!

Ik zou het ook heel lastig vinden om nogmaals terug te gaan met een klacht, maar echt TS.. je staat volledig in je recht. Wat een aanfluiting! Hopelijk kan de kapper dinsdag er nog wat van maken!