Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Liesje wat balen! Ik snap het. Voor Frankrijk is inderdaad een pass sanitair verplicht en ik geloof dat de vaccinatie niet ouder als 7 maanden mag zijn.
Ik heb het alleen als ik onder de mensen ben geweest dat ik altijd de dag erna een snotneusje heb en dan is het weer klaar. Ik wijt het aan al die mondkapjes, gelletjes , ontsmetten, weinig mensen zien al anderhalf jaar etc en vergelijk het met de kinderen die voor het eerst naar school gingen en het 1ste jaar waren we allemaal alleen maar ziek. Toen de jongste eindelijk naar het KDV mocht had niemand meer ergens last van, want het immuunsysteem had alles al wel gehad.
Ik heb niet het idee dat ik ziek ben, of mijn immuunsysteem van de wap is door het vaccineren, integendeel zelfs, want we woonden in Nederland bij zoonlief die opeens vanuit het niets ziek werd en positief getest had op covid. Wij halsoverkop terug in een streep naar huis en alletwee nergens last van gehad en negatief getest 2x. Ik had pfizer. Dus vaccinatie heeft het top gedaan want ik had de dag ervoor ook nog eens heel erg lang met mijn zoon in één klein autootje gezeten zonder bescherming.
Citaat:Maar hij neemt hem niet voor de QR code, maar om besmettingen tegen te gaan en zelf niet (ernstig) ziek te worden
Fabienne_Z schreef:Hier vanmiddag mijn booster met Pfizer gehad na oorspronkelijk Janssen te hebben gehad. Vorige x 24 uur bloedheet gehad zonder koorts en huiduitslag. Nu steeds warmer en begin steeds meer hoofdpijn te krijgen. Hopelijk blijft t daarbij..
madeliefw schreef:Vriendin van mij, ic verpleegkundige, zegt nu alle ptn op de ic ongevaccineerd behalve 1 met AZ. (En allemaal overgewicht).
Patiënten bij ons in ggz krijgen pfizer booster na 1 x janssen. Ik hoop dat de medewerkers er snel achteraan mogen, nog niets van gehoord helaas.
Eleeke schreef:Blacky94 schreef:Janssen wordt gezien als volledig gevaccineerd. Dus "prik 1+2 ineen". Dus ondanks dat je er daar maar 1 van gehad hebt, kun je dus niet ineens een "2e" van bijv. Pfizer laten zetten. Alleen als je 1 prik van AZ, Pfizer of Moderna hebt gehad, kun je een 2e prik krijgen. Janssen valt daar buiten.
Iedereen krijgt als Booster Pfizer of Moderna , ook mensen die de eerste keer Janssen hebben gehad.
purny schreef:Fabienne_Z schreef:Hier vanmiddag mijn booster met Pfizer gehad na oorspronkelijk Janssen te hebben gehad. Vorige x 24 uur bloedheet gehad zonder koorts en huiduitslag. Nu steeds warmer en begin steeds meer hoofdpijn te krijgen. Hopelijk blijft t daarbij..
Even goed drinken.
Onali schreef:Ik mag dan wel in de zorg werken, ik doe het het ook niet uit nobelheid
Ik dacht dan ben ik van het gezeik af en mag ik alles weer doen.
Zijn heel wat meer mensen die om de verkeerde reden zich niet laten vaccineren. Dat vind ik persoonlijk zorgelijker.
Fabienne_Z schreef:Hier vanmiddag mijn booster met Pfizer gehad na oorspronkelijk Janssen te hebben gehad. Vorige x 24 uur bloedheet gehad zonder koorts en huiduitslag. Nu steeds warmer en begin steeds meer hoofdpijn te krijgen. Hopelijk blijft t daarbij..