.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ista

Re: Op wat voor gekke manier heb jij iets gebroken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:33

Van pony gevallen: pols gebroken
Van paard gevallen: schouder gebroken
Van trap gevallen: middenvoetsbeentjes gebroken
Pink tussen de deur: vingerkootje gebroken
Met de fiets in het tramspoor fietsen: spaakbeenkop gebroken
Met blote voeten tegen de bank stoten: kleine teen gebroken.

Inmiddels al 5 jaar breukvrij. Jubileum! *\o/*

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:37

Tegen een deur aan gelopen; neus gebroken. :+
Gevallen met apenkooien; teen gebroken

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:03

Ik denk dat ik mijn neus-incident ook maar even deel...
Aangezien het een verhaal is wat altijd voor veel vermaak zorgt op feesten en partijen :')

Men neme:
Lekker met het mannetje naar een enge horrorfilm in de bios.
Waarna hij mij continu heeft laten schrikken door zich ergens achter te verstoppen om dan "THIS IS MY HOUSE!!!" te schreeuwen en te voorschijn te springen, net zoals de geest uit de film... *pum*

Maarrrrrr
Manlief viel in slaap op de bank! }>
Hij lag lekker languit op zijn rug, met de kat op schoot te snurken. :z
*dit was mijn kans*
}>

Ik naar de kast gelopen en een halloween masker over mijn hoofd gedaan.
Daar nog even ìn de kast staan te grinniken, verheugend op het grote schrik moment. :=

Ik trippel naar hem toe, ga er boven hangen en schreeuw zo hard als ik kan "THIS IS MY HOUSE!!!"

*BAM*
daarna was het even zwart.

Man nog in paniek want die wist niet wie die vent was die knock out lag, midden in de huiskamer.

Ik kwam bij op de grond meteen keihard lachen want het schrikken was gelukt! *\%/*
Het lachen verging snel door de twee stralen bloed die uit mijn neus spoten en niet meer stopten :oo
Manlief besefte inmiddels dat hij geen geest had neer gehoekt maar zijn eigen vrouw.
Paniek alom... en we gingen gezellig naar de spoed eisende hulp.

Wel het masker mee... want straks geloven ze het verhaal niet :')
Ook met masker bleek de geloofwaardigheid laag... maar wat hebben we beide gelachen in de wachtkamer.

Resultaat:
Neus op 2 plekken gebroken/gespleten... en een mooie dikke toet tot gevolg _O-
Foto van een dag later:
(Ik heb normaal een hele smalle neus :+ )

Afbeelding

In mijn profiel kan je zien hoe mooi ze het weer gerepareerd hebben :+

En het Masker welke al het leed veroorzaakt heeft:

Afbeelding

(Aangezien ze zo prachtig werken ook even reclame maken voor https://www.wateengezicht.nl) :Y)

Lang verhaal kort...
Ik laat mijn man alleen nog maar schrikken op arm- en been lengte afstand. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:06

c_alsemgeest schreef:
Aangezien het een verhaal is wat altijd voor veel vermaak zorgt op feesten en partijen :')

Men neme:
Waarna hij mij continu heeft laten schrikken door zich ergens achter te verstoppen om dan "THIS IS MY HOUSE!!!" te schreeuwen en te voorschijn te springen, net zoals de geest uit de film... *pum*

Maarrrrrr
*dit was mijn kans*
}>

Daar nog even ìn de kast staan te grinniken, verheugend op het grote schrik moment. :=

Ik trippel naar hem toe, ga er boven hangen en schreeuw zo hard als ik kan "THIS IS MY HOUSE!!!"

*BAM*

Man nog in paniek want die wist niet wie die vent was die knock out lag, midden in de huiskamer.

Ik kwam bij op de grond meteen keihard lachen want het schrikken was gelukt! *\%/*
Het lachen verging snel door de twee stralen bloed die uit mijn neus spoten en niet meer stopten :oo
Manlief besefte inmiddels dat hij geen geest had neer gehoekt maar zijn eigen vrouw.

Ook met masker bleek de geloofwaardigheid laag... maar wat hebben we beide gelachen in de wachtkamer.

Resultaat:
Neus op 2 plekken gebroken/gespleten... en een mooie reconstructie tot gevolg _O-
Foto van een dag later:

[ [url=m/cNnLAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RqAIZy.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Aangezien ze zo prachtig werken ook even reclame maken voor https://www.wateengezicht.nl) :Y)

Lang verhaal kort...

_O- _O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:14

2 jaar geleden liet ik de hondjes uit en ik stond stil op het gras. Het gras was droog, ik roep de hondjes ik moest nog bukken om ze aan te lijnen toen mijn rechter been naar achteren schoot. Ik verloor mijn evenwicht en viel op de grond. Mijn enkel raakte het gras en toen hoorde ik KRAK, mijn kuitbeen was lelijk gebroken en er moest een plaat op.

Nu na 2 jaar kan ik pas weer goed lopen, ik moest weer leren lopen maar ook mijn vertrouwen was weg.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:28

c_alsemgeest schreef:

deze is echt geweldig!!!!! ik zie het gewoon echt voor me.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:59

Vier jaar geleden had ik een pony op de manege op de poetsplaats staan. Ik wilde om de pony heen lopen, maar gleed op de een of andere manier uit. Ik zag direct dat mijn pols niet echt in een goede houding stond en zei heel droog: oohhh, ik geloof dat ik mijn pols heb gebroken!
Hap gebeld en konden langskomen. De assistent e zou dan eerst kijken en als het nodig was zou de arts ook nog kijken.
De assistente kon het niet zo goed zien, dus stuurde me door naar de arts ipv naar de rontgen. Ik kom binnen bij de arts, hij werpt een blik van twee meter afstand en zegt meteen: ja, die is gebroken (pols stond in een S vorm..).
Op de rontgen hebben ze me toen nog min of meer uitgelachen, want stond in m’n paardrij kleding maar was niet van het paard gevallen.
Breuk was zo gecompliceerd, dat ik ook nog geopereerd moest worden.
Al met al erg onhandig, omdat ik in het dagelijkse leven op krukken loop. Door m’n polsbreuk kon ik ook meteen niet meer lopen..

hoefnageltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:05

Enige wat ik ooit gebroken heb: mijn neus.
Ik bukte voorover en op hetzelfde moment sprong mijn peuter keihard omhoog.
In mijn herinnering hoor ik hem nog steeds kraken als ik er aan terugdenk.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:35

C_alsemgeest _O-

Ik heb 2 keer mijn kleine teen gebroken omdat er een paard op ging staan (kwam ik pas jaren later achter toen ik voor iets anders aan mijn voet naar de huisarts moest). Ook een verticale breuk in mijn bovenste duimkootje gehad. Tijdens het longeren van mijn toen nog jonge paard bleef mijn duim achter de longeerlijn hangen waardoor die naar achter dubbel klapte.

Maar het allerstomste was ook een van mijn meest lompe acties ooit. Het was warm dus ik had alle deuren open staan en ging even koud douchen. Onder de douche hoorde ik dat mijn kat ruzie had met de terrorkat van de buren. Niet een beetje maar vol in gevecht. Dus ik sprint de douche uit, schuif snel in mijn badslippers en spring over de drempel naar buiten. Door die sprong glipte ik door mijn badslippers heen, maakte een prachtige pirouette over de gladde vlonder en lande in volle vaart op de stenen met mijn sleutelbeen. Krak. Terrorkat was gelukkig wel meteen pleite.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:41

M'n middenvoetsbeentjes tijdens een wereldreis: ik stapte van een stoepje af in Bolivia en m'n voet klapte dubbel in m'n wandelschoenen en ik viel voorover. Gevolg: 2 dagen in de auto met een mega dikke voet over alle niet-geasfalteerde wegen (geen aanrader :+ ) om bij een ziekenhuis te komen; blijken ze geen röntgenapparaat te hebben. :')

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:30

c_alsemgeest schreef:

Men neme:

Maarrrrrr
*dit was mijn kans*
}>

*BAM*

Resultaat:
Neus op 2 plekken gebroken/gespleten... en een mooie dikke toet tot gevolg _O-
Foto van een dag later:

[ [url=m/cNnLAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RqAIZy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lang verhaal kort...

:') _O- Wat zullen ze in het ziekenhuis raar hebben opgekeken toen je lachend en wel met een hevig bloedende neus kwam aanzetten :P

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:36

Ikzelf? whaha, 9 maanden na de zwangerschap zon hormoonrace door mn lichaam, knallende ruzie met mijn man en ik bleef maar slaan en hij heeft echt alleen maar afgeweerd ik knalde dus precies mijn mijn polsbotje ergens op zijn arm en die was dus afgebroken dat kleine bobbeltje onder je duim :')

En mijn zoontje nog veel rotter!
die is met uitkleden met zijn broek op zn enkels onderuit gegleden en heeft dus zijn bovenbeen dwars door midden gebroken. gelukkig nu alles weer goed.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:43

Ik had een bloempot in m'n handen. Met m,n rechterhand pakte ik iets. Weet niet meer wat. En met m'n linker hand wilde ik iets anders pakken. Toen bedacht ik dat ik geen derde hand had. |o Bloempot gebroken. :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 09:42

Mijn dochter op de basisschool:

* Kinderen komen jullie binnen?
Dochterlief loopt naar binnen, struikelt over een stoepje. Valt verkeerd op haar pols, pols gebroken.

* Dinsdag voor de vakantie. Stage juf bedenkt we gaan niet naar de gymzaal we gaan voetballen op het schoolplein. Jongens tegen de meisjes.
Dochter in het heetst van de strijd staat half op de bal ipv dat ze hem weg schopt.
School belde, ze had dr enkel verzwikt met gym.
Ik naar school (zoon lief ging mee) en daar zat ze op het plein met een coolpack erop.
Juf zei al, die is verzwikt. Maar kijkend naar mijn dochter en haar enkel wist ik al genoeg.
Haar in de auto en naar de ha. Die zei al, ga maar door voor foto's maar denk dat die gebroken is.
In het ziekenhuis idd een breuk in haar enkel.
6 weken gips waarvan 5 weken loopgips.
Leuk zo vlak voor de vakantie.
Maar de andere dag belde het ziekenhuis, ze wilde dat ze voor de zekerheid toch even onder de ct scan ging.
Uitslag na de ct scan
5 breuken en een scheur in haar enkel incl haar groeischijven.
6 Weken er absoluut niet op staan.
Juf van school: oh echt, zag er gewoon gekneusd uit

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 10:13

Niet gebroken, maar wel echt de stomste kneuzing ooit. Voor de ingang van een festival een klein heuveltje aflopen, bovenaan nog denken 'er gaat hier iemand echt nog op z'n plaat', daardoor te geforceerd naar beneden gelopen en onderaan de heuvel flink door mijn enkel gegaan. 12 weken plezier van gehad :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 10:46

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

fiija

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 12:47

Iris82 schreef:
fiija schreef:
Ik brak mijn neus bij het pingpongen. :+ 8)7

Vast niet omdat je er een pingpongbal op kreeg... maar hoe dan wel? :?

Ik was niet aan het opletten tijdens het spel en was een beetje aan het suffen/knikkebollen (het was heel vroeg in de ochtend :+ ).
De andere spelers waren al snel van de tafel weg aan het spelen met harde ballen/slagen.

Eén van de spelers dacht om mij 'eens wakker te maken' door het balletje naar mij te spelen.
De andere had dat niet door en speelde de bal terug. Ik kreeg dus niet enkel het balletje op mijn neus maar ook met volle kracht een ping pong pallet...
Ik heb die zomer met een zwelling zo groot als een ping pong bal tussen mijn ogen rondgelopen.

Wakker ben ik ook niet geworden van deze actie want was even buiten westen na die slag. -O-

fiija

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 12:55

c_alsemgeest schreef:

Ik heb echt tranen gelaten van het lachen. :')

Wat een actie.

Hier waarschuwt mijn vriend me dus altijd voor als ik hem doe verschieten.
Volgende keer ook maar voldoende afstand houden. :=

Er zitten echt wel veel heel goede/grappige verhalen tussen. +:)+

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 13:03

Mijn zusje zwiepte met het halstertouw en sloeg met de gesp mijn sleutelbeen kapot.

Mijn paard struikelde heel knullig in de galop en we vielen samen. Mijn andere sleutelbeen en de rib eronder gebroken.

Een paard van mijn werk beet in mijn duim en trok mijn die uit de kom.

Ik heb een kopstoot gehad van het paard wat ik reed op mijn werk. Hij had een halster met grote ringen en gespen en hij brak mijn oogkas.

Mijn paard moest uit de wei en een paard dat haar leuk vond drong zich vreselijk op. Die wou absoluut niet zonder mijn paard. Mijn paard vond de ander niet echt tof. Bij het hek open doen was mijn merrie het zat en duwde zich door het hek om weg te komen. Helaas zat mijn hand er nog tussen en die was gebroken.

Verder nog teveel niet grappige of knullige ongelukken.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 13:20

Ik heb ooit geprobeerd met de slappe lach op een lopend paard te stappen zonder kruk.

Was samen met stalgenootje buiten rijden tot we op een punt kwamen waarbij beide paarden niet verder wilde. Dus ik afgestapt en aan de hand de paarden voorbij het engs laten lopen. Daarna paard stil gezet en op willen stappen, paard ging lopen terwijl ik met mijn voet in de beugel hing. Kreeg toen de slappe lach en paard dacht..als ik mag stappen mag ik ook vast draven. Ik al huppelend mee maar had de kracht niet om me omhoog in het zadel te trekken. Uiteindelijk paard op de rem getrokken voor het echt gevaarlijk zou worden. Paard stond stil, draaide haar hoofd en raakte mij in de ribben, nog niet eens hard .
Paar dagen later nog steeds pijn in m'n ribben, bleek uiteindelijk 2 gebroken :(:) .

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 14:49

Indi_Vito schreef:
Ikzelf? whaha, 9 maanden na de zwangerschap zon hormoonrace door mn lichaam, knallende ruzie met mijn man en ik bleef maar slaan en hij heeft echt alleen maar afgeweerd ik knalde dus precies mijn mijn polsbotje ergens op zijn arm en die was dus afgebroken dat kleine bobbeltje onder je duim :')a

En je vindt dat ok van jezelf? Zo'n gedrag jegens je man?
Blijven slaan en dan nog zo hard dat je iets breekt bij jezelf?
Had een man dit geschreven... En dan nog met zo'n lacherig toontje erbij... Denk dat jij wel aan de slag mag effe met jezelf, hormonenrace doet er in dit geval echt niet toe

yarkayunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 14:51

Toen ik een jaar of 8 was had ik mijn ben gebroken doordat ik omver gerend was door onze hond := :')

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 15:41

Pink gebroken met longeren :+

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 16:25

Little_Gift schreef:
Indi_Vito schreef:
Ikzelf? whaha, 9 maanden na de zwangerschap zon hormoonrace door mn lichaam, knallende ruzie met mijn man en ik bleef maar slaan en hij heeft echt alleen maar afgeweerd ik knalde dus precies mijn mijn polsbotje ergens op zijn arm en die was dus afgebroken dat kleine bobbeltje onder je duim :')a

Denk dat jij wel aan de slag mag effe met jezelf, hormonenrace doet er in dit geval echt niet toe

Wil ik even op reageren, zwangerschap en dus de hormonen daarbij moet je echt niet onderschatten hoor.
Ik was bij mijn zwangerschappen ook echt een draak, lag echt serieus aan de hormonen.
Dus een beetje socialer reageren, is ook leuk ;)

En on topic;

Ik heb geloof ik onwijze mazzel dat ik niks gebroken heb.

Mijn oudste zoon had vorige week enorme pech; pubers en gehaast gedoe richting school. Is hij over het stuur van zijn fiets geduikeld op een drempel geland, linker kaak gebroken inclusief 2 tanden gebroken en 1 voortand eruit (en wat schaafwonden, lippen kapot etc).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:54

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt