Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Eerste wekker gaat om 6.25
Tweede wekker gaat om 6.30
Wekker gaat, stapt bed uit, loopt naar de woonkamer om telefoon met wekker te pakken en kruipt bed weer in... stapt uiteindelijk om 6.45-7.00 bed uit.
superpony schreef:purny schreef:Eerste wekker gaat om 6.25
Tweede wekker gaat om 6.30
Wekker gaat, stapt bed uit, loopt naar de woonkamer om telefoon met wekker te pakken en kruipt bed weer in... stapt uiteindelijk om 6.45-7.00 bed uit.
Voor die 5 minuten kruip je weer in bed?![]()
Misschien is met kortere tussentijd je wekker zetten wel beter. Ik doe er vaak 15min tussen en val dan net weer in slaap eigenlijk.
BaileyMix schreef:Ik zet 45 minuten lang iedere 5 minuten een wekker. En iedere keer weer val ik daartussen terug in slaap en ben ik volledig verward. Minstens een uur nodig vanaf opstaan tot de deur uit en dan nog ben ik meestal laat.
Vaak integreer ik het geluid van de wekker ook in een droom alsof daar de radio aan staat etc. dus dan word ik er niet wakker van. Dan is het lenzen in, kleren aan, make-up mee en op hakken precies 8 minuten van m'n voordeur tot het perronLang leven thuis werken.
Tanya schreef:Ik zet 2 wekkers, de eerste een half uur na de eerste. Na de eerste wekker val ik nog eventjes licht in slaap en dan bij de tweede wekker word ik relaxeder wakker. Wel alleen als ik moet werken, op mijn vrije dagen kan ik later op en dan zet ik soms helemaal geen wekker en zie ik wel hoe laat en hoe ik wakker ben.