Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Jammer dat je niet op scouting in gaat. Als het om het sociale stuk gaat, veel actief zijn en lekker buiten bezig zijn, vrienden maken ( voor het leven en ik spreek uit ervaring) en grenzen verleggen dan is scouting ideaal en beter dan welke andere sport of hobby die ik ken. Ik zou dat niet zomaar afschrijven.
Frensie schreef:Pepperrr schreef:Zoek iets wat hij thuis ook kan doen/oefenen. Zo kan hij thuis ook andere dingen doen ipv achter een scherm te zitten of vervelen. Zo heeft mijn broertje op jonge leeftijd gedrumd. Thuis een drumstel aangeschaft en zo ging hij iedere dag een half uur oefenen.
'Gelukkig' is ons huis veel te klein voor een drumstel haha. Ik probeer hem wat lekker te maken voor gitaar maar hij is eigenlijk net zoals ik. Hij wil het direct kunnen, hihi. Hij heeft geen zin om het eerst te moeten leren.
kwita schreef:SusanH schreef:Jammer dat je niet op scouting in gaat. Als het om het sociale stuk gaat, veel actief zijn en lekker buiten bezig zijn, vrienden maken ( voor het leven en ik spreek uit ervaring) en grenzen verleggen dan is scouting ideaal en beter dan welke andere sport of hobby die ik ken. Ik zou dat niet zomaar afschrijven.
nou ik moet je zeggen dat ik bij scouting negative herinneringen heb!
ik moest van mijn ouders
en het was er niet leuk
bij de kampen was er een handtastelijke leiding....
Dus mijn kinderen 8 en 4 gaan dus niet op scouting ook al zitten hun vriendjes daar wel op en zou het wel bij ze passen!!
Pepperrr schreef:Pepperrr schreef:Zoek iets wat hij thuis ook kan doen/oefenen. Zo kan hij thuis ook andere dingen doen ipv achter een scherm te zitten of vervelen. Zo heeft mijn broertje op jonge leeftijd gedrumd. Thuis een drumstel aangeschaft en zo ging hij iedere dag een half uur oefenen.
Pas op hoor, gitaren kunnen behoorlijk herrie maken
Kwita, vind dat dat echt pure onzin. Dus omdat jij van je ouders móést, mogen jouw kinderen niet op scouting..? Rare reden.
Als ze het zelf ook niet willen helemaal prima natuurlijk, maar om ze zo weg te houden van hun vriendjes vind ik echt belachelijk eigenlijk