Je zal zien dat als jij je minder druk maakt babylief het echt voelt maar fijn voor je dat het drinken goed gaat.
Het is echt Hollands Glorie hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilinora schreef:Dankjewel Lautje, dat kan ik me idd nog herinneren ja.
Sinds gisteren is ze heel hongerig ineens, drinkt bijna elke fles van 135 ml leeg en komt elke 2.5 uur weer.
Ze lijkt ook ineens flink gegroeid ofzo.
Setje kleren wat ze vorige week nog prima paste is nu te klein aan het worden.
Het mindere drinken zal wellicht gekomen zijn door een sprongetje?
[ [url=m/QAS7VA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leandra schreef:Even tussendoor reageren.
Wat een prachtige meid is het en wat heeft ze een heerlijke bos haar. Dat doet me weer denken aan mijn jongste dochter, die had ook zo'n bos haar
Eilinora schreef:En we zijn weer terug bij af.... 5 van de 7 flessen drinkt ze maar 80 ml op.
2x krap 135 ml
Plasluiers verschillen maar sommigen zijn aanzienlijk minder vol.
Ik denk dat we straks met 4 maanden alvast starten met oefenhapjes groente en fruit.
Ze is van 950 ml gezakt naar 650 ongeveer.
Laatste week ging ze echt beter drinken en dronk ze bijna elke fles leeg maar nu is het vaak nog bijna de helft laten staan.
Ze laat tijdens het drinken ook veel uit haar mondje lopen.
Vorige week vrijdag woog ze 6060 gram.
Geboortegewicht was 3560 gram.
Inmiddels is ze bijna 3 maanden oud.
Eilinora schreef:Haar tongriempje was wel gekliefd op een 2 a 3 dagen oud maar dat schijnt ook nog niet altijd goed te gaan.
Iedereen zegt wel dat ze prima groeit en dat ze gewoon niet veel nodig heeft maar ik blijf zo'n onderbuik gevoel houden die ik niet kan plaatsen.
Alsof het gigantisch mis kan gaan als ik het los laat
Ze is dus overigens 3 kilo aangekomen op 9 weken tijd, geen idee of dat goed is.