Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tova schreef:Ik ben in groep 7 behoorlijk gepest omdat ik paard reed. Omdat ik duimde en paard reed had ik een paardenbek, ben opgewacht na school en vriendinnetjes kregen soms de volle laag omdat ik met ze ging spelen na school. Op een gegeven moment was mijn vader het zo zat dat ik iedere keer overstuur thuis kwam dat hij onverwachts naar school is gekomen en verhaal midden in de klas is gaan halen bij de pesters. Toen waren ze niet meer zo stoer en hebben ze staan huilen. Ik werd gelukkig niet meer gepest.
IMJ schreef:Tova schreef:Ik ben in groep 7 behoorlijk gepest omdat ik paard reed. Omdat ik duimde en paard reed had ik een paardenbek, ben opgewacht na school en vriendinnetjes kregen soms de volle laag omdat ik met ze ging spelen na school. Op een gegeven moment was mijn vader het zo zat dat ik iedere keer overstuur thuis kwam dat hij onverwachts naar school is gekomen en verhaal midden in de klas is gaan halen bij de pesters. Toen waren ze niet meer zo stoer en hebben ze staan huilen. Ik werd gelukkig niet meer gepest.
Heerlijkheid.. ik geloof dat ik dat ook zou doen..