Gisteravond voor het eerst geprobeerd, ik kreeg er in het begin enorm veel jeuk van

Vandaag voelt mijn rug aangenaam ontspannen, iets wat de laatste maanden alleen lukte na een fysio behandeling. Ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiantaM schreef:superpony schreef:Ik heb er even terug naar gekeken, maar teveel keus en durfde het niet aan.
Ik heb zelf reuma/bechterew en momenteel mag ik geen medicatie, dus dan is het een ramp en ga je weer kijken.
Mijn rug is wel redelijk hol, dus die zou de mat niet volledig raken. De pijn zit op dit moment vooral hoog, tussen de schouderbladen.
Ik kwam gelijk ook de backstretcher tegen met net zoveel goede ervaringen. Iemand deze vergeleken met elkaar? Is andere werking, maar waar kies je voor?
Ik vind de back stretcher best eng, maar met oefeningen merk ik wel dat het prettig is. Kom alleen niet meer terug.
Ook dat, half uurtje even de tijd nemen alleen, maar ik kom never nooit meer overeind.
Ik heb zelf een backstretcher en morgen komt de mat binnen dus dan laat ik nog weten hoe ik het vind!
Riviera87 schreef:Ik heb nu deze van sportific
[ [url=m/tYqugG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb er een paar keer opgelegen nu en krijg er een warm tintelend gevoel van. Ben er ook al op in slaap gevallen, dat was niet aan te raden want het heeft 5 minuten echt even goed zeer gedaan toen ik eraf kwam
Nyaleti schreef:Riviera87 schreef:Ik heb nu deze van sportific
[ [url=m/tYqugG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb er een paar keer opgelegen nu en krijg er een warm tintelend gevoel van. Ben er ook al op in slaap gevallen, dat was niet aan te raden want het heeft 5 minuten echt even goed zeer gedaan toen ik eraf kwam
Oh kak deze ziet er echt chill uit maar ik heb die van mij net binnen. Wat voor band zit er bij?
Gisteren op gelegen en toch maar een shirtje aan. Stukje was met blote huid en er af gaan was toch wel naar
Nyaleti schreef:https://www.bol.com/nl/p/acupressure-ma ... anguage=nl
Deze net besteldlees veel goede recensies dus ben benieuwd!
pmarena schreef:Nou ik heb zowel de Flowee als de Zweedse besteld om te vergelijken.
De Zweedse is nog niet binnen maar allemensen wat heeft die Flowee verrekt scherpe puntjes zeg
Ik word er nou niet echt enthousiast van.....
Rije schreef:pmarena schreef:Nou ik heb zowel de Flowee als de Zweedse besteld om te vergelijken.
De Zweedse is nog niet binnen maar allemensen wat heeft die Flowee verrekt scherpe puntjes zeg
Ik word er nou niet echt enthousiast van.....
Ojeeee...![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de Zweedse en de Flowee. Dus als je je ervaringen wilt delen, graag!