Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Wat erg voor jullie ts. Als dit mijn baby zou zijn dan zou ik hem toch echt (onschadelijke plantaardige) kalmeringingsmiddelen gaan geven.En mezelf ook waarschijnlijk!Hij zal er wel overheengroeien maar jullie kunnen niet zo lang zonder rust en slaap.
anjali schreef:Wat erg voor jullie ts. Als dit mijn baby zou zijn dan zou ik hem toch echt (onschadelijke plantaardige) kalmeringingsmiddelen gaan geven.En mezelf ook waarschijnlijk!Hij zal er wel overheengroeien maar jullie kunnen niet zo lang zonder rust en slaap.
MarcoBorsato schreef:anjali schreef:Wat erg voor jullie ts. Als dit mijn baby zou zijn dan zou ik hem toch echt (onschadelijke plantaardige) kalmeringingsmiddelen gaan geven.En mezelf ook waarschijnlijk!Hij zal er wel overheengroeien maar jullie kunnen niet zo lang zonder rust en slaap.
Wat een bijzonder vreemd advies Anjali, dit lijkt me niet wenselijk.
anjali schreef:Ik zou niet weten wat er mis is met (de juiste passende!) medicatie.