Onali schreef:Supertje schreef:Het is voor een leek soms best lastig om te bepalen wanneer je iets af kunt wachten of juist direct actie moet ondernemen.
Iets wat je al voor het weekend hebt kan prima wachten tot na het weekend.
Hier ook een zorgmedewerker en ook ik ben boos. Dat ene minuutje aan de telefoon hangen betekent in mijn geval dat een terminale cliënt moet wachten op zorg.
Hoe vaak ik wel niet in de wacht hang met een HAP voor overleg of om een rit aan te vragen.
Als mijn cliënt ernstige pijn of onrust heeft en ik hang gewoon ruim 20 minuten in de wachtrij (langer is geen uitzondering) dan kan ik mensen als TS of mensen die hier zeggen ach bel maar wel door die telefoon heentrekken
En dat zegt een zorgmedewerker...
Fijn.
Als ik zo over mijn baan zou spreken als sommige zorgmedewerkers hier doen zocht ik ander werk waar ik het wel naar mijn zin zou hebben.
Ik hou mezelf maar voor dat er ook heus nog wel ergens mensen in de zorg rondlopen die wel graag mensen willen helpen.