Sheran schreef:Oprechte vraag voor degenen die hebben samengewoond maar dat echt niet fijn vonden: was dat achteraf wel echt een goede relatie of een relatie met veel verliefdheid? Niet banketstaaf bedoeld! Ik herken jullie argumenten namelijk heel erg bij de mannen die wel leuk zijn maar waar geen sprake is van verliefdheid ('hij is erg leuk om mee om te gaan maar ik moet er niet aan denken dat hij elke dag naast me zit'). Maar bij de mannen wat ik echt verliefd op was (heel weinig dus) dacht ik echt: 'ik zou niets liever willen dan elke dag naast jou wakker te worden en alles van jou te weten en alles samen te doen.' Dus dit is nu ook steeds de reden dat ik bijna iedereen 'afwijs' want dat is wel een must voor mij, maar het is gewoon zeldzaam. Heb met 1 van de mannen in kwestie samengewoond en ook na 7 jaar nog steeds liefde, heel gezellig, nooit ruzie, en echt missen als hij er niet was.
Dus wellicht ligt mijn lat te hoog.
Ik verlies gewoon mijn interesse ofzo.. ik heb dat gevoel van missen regelmatig nodig, ga daar gewoon beter op ofzo. Beetje reuring in de tent haha
Tiggs schreef:Missen jullie de intimiteit/seks niet? Ik heb geen zin (meer) in one-night-stands, maar een fwb of hoe je het ook wilt noemen is ook niet zo makkelijk te vinden. Ik wil wel iemand die ook verder een beetje leuk is uiteraard.
Ik heb gewoon een vast iemand daarvoor. Netjes kloten noem ik dat. Ik hoef niet iemand die hem morgen weer in een ander steekt. Bah.
Als ik diegene zat zou zijn, regel ik een “nieuw” vast iemand. Met de afspraak van geen anderen zolang je met mij gaat, en als je daar wel behoefte aan hebt kan je het gewoon zeggen. Van mijn kant ook trouwens. Werkt top