1x per maand Silby dan wil je dat straks ook niet meer

Ik hou mijn vrijdag patat dag er in. Hihi
Hoe was je kipkapsalon?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Ik had idd de gratis app maar had het idee dat ik er niet veel mee kon dus dan vind ik het ook zonde van het geld.
1x per maand Silby dan wil je dat straks ook niet meer
Ik hou mijn vrijdag patat dag er in. Hihi
Hoe was je kipkapsalon?
Faringo schreef:Bij mij gaf de weegschaal vanmorgen aan dat het echt tijd is om weer wat gezonder te eten. In ieder geval eerst maar weer eens stoppen met de dagelijkse chocola....met ingang van vandaag.
Uppojono schreef:Ik ben in januari begonnen met boek 1 en ben na 8 weken 8 kg afgevallen. Afgelopen week was mijn dochter jarig en zouden we het weekend geen project gezond doen en het maandag weer opppakken. Dat is mislukt, doordat we geen weekboodschappen gedaan hadden en we voor het makkelijke gingen. Nu de boodschappen weer in huis en morgen beginnen we weer met weekmenu 1, mijn doel voor deze periode is -4kg.
Mijn favorieten uit het boek was de ontbijtcake met abrikoos ipv perzik, de couscoussalade met geitenkaas en de nachos
Laura82 schreef:Ik heb de app een tijdje gebruikt maar ik vond het het geld niet waard. Je kan inderdaad wel dagen wisselen (maar doe ik in boek net zo goed), maar alleen als je een recept weet. Soms wil ik juist een dag avg bijv, maar doordat dat geen recept is kan je die niet wisselen. Verder staan de recepten uit de nieuwste boeken niet in de app, en komen daar ook niet in.
goesju schreef:De boeken klinken erg interessant. Waar ik alleen niet goed achterkom is of de boeken ook geschikt zijn voor vegetariërs? Staan er voldoende vleesloze gerechten in? Of zijn ze in ieder gemakkelijk aan te passen naar een vegetarisch gerecht?
Ik hoef denk ik maar zo'n 5 kg kwijt. Als ik jullie berichten zo lees, moet dat makkelijk lukken met deze boeken. Dat trekt me wel aan.
Faringo schreef:Die nacho schotel moet ik ook eens proberen. Hij klinkt goed.
Hier vandaag geen chocola, wel deze. Morgen maar echt aan de slag.
[ [url=m/IaFDta.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerst 2 kilo eraf die ik erbij heb gegeten en dan nog 4,5 om aan de 57 kilo te komen. Als dat zou lukken (wat geen noodzaak is) ben ik in totaal 30 kilo afgevallen.
goesju schreef:De boeken klinken erg interessant. Waar ik alleen niet goed achterkom is of de boeken ook geschikt zijn voor vegetariërs? Staan er voldoende vleesloze gerechten in? Of zijn ze in ieder gemakkelijk aan te passen naar een vegetarisch gerecht?
Ik hoef denk ik maar zo'n 5 kg kwijt. Als ik jullie berichten zo lees, moet dat makkelijk lukken met deze boeken. Dat trekt me wel aan.
Zerena schreef:amandananana schreef:Ik heb nav dit topic en goede ervaringen van een collega boek 1 besteld, ben benieuwd! Wil 8 kilo kwijt.
Ooh leuk.
Ik mag van een vriendin boek 1 lenen om te kijken of het wat is voor me.
Meer die hier nog gewoon boek 1 volgen?
Of zitten de meesten in het nieuwe boek?