Zijn er mensen met recente ervaringen? Ik vooral lekker vast in rug en nek.
Tink89
Geplaatst: 07-04-25 15:14
Tiggs schreef:
Ik schop deze even omhoog!
Ja! Die nu in de aanbieding is bij de action (iig vorige week). Verschillende koppen, 6 intensiteiten en aangeraden door mijn fysio. Oplaadbaar, dus draadloos en echt helemaal prima.
Wij hebben er thuis eentje. Mijn man en zoon honkballen fanatiek en gebruiken het apparaat dagelijks. En ikzelf gebruik deze ook in ieder geval wekelijks. Wij hebben er eentje via Bol.com besteld bij de Bellies family en super tevreden mee. Heet de Massage Gun PRO en heeft 7 opzetstukken en is samengesteld door MSc. Fysio.
superpony
Geplaatst: 07-04-25 16:36
Tiggs schreef:
Ik schop deze even omhoog!
Ik heb ook die van de Action een tijd geleden meegepakt onder het mom van, voor ons en de paarden of waar hij terecht komt.
Zelf hou ik echt niet van fysio of massage, dus dan is dit wel een oplossing. Ik heb al een paar keer een flinke knoop in mn nek en schouders ermee gedaan en dat scheelde echt behoorlijk. Het tintelt daarna als een gek en dan zet ik hem niet eens zo hard. Ik gebruik dan de ronde bol kop.
Voor de paarden eerst ook die bol gebruikt, maar dan wordt hij wel erg vies, dus heb nu de platte kop voor de paarden. Ik vind hun reactie niet echt denderend, maar gebruikte hem ook niet specifiek ergens voor bij hun. Was puur als extra.
Enige nadeel vind ik dat je bij jezelf niet overal goed bij kan. Dan ben je dus wel afhankelijk van iemand die er je rug mee doet bijv.
Ohja tip nog! Ik vind stand 3 of 4 door het snellere trillen fijner en minder hard dan stand 1 en 2. En dan vind ik de platte kop ook weer zachter dan de ronde.
Wij hebben deze al een paar jaar. Mijn man gebruikt die regelmatig als hij spierpijn heeft door met name overbelasting. Hij vindt het een fijn apparaat. Ik vind het niets.
Ik ben gisteravond 'geschoten' door de gun Wij kregen laatst van leverancier diverse massage artikelen waaronder de massage fascial gun Ik kende deze gun van verhalen en dat de osteo van mijn paard deze ook eens aanraadde
Ik heb zelf altijd heel veel knopen bij mijn schouderbladen ivm artrose in nek en schouders. Ik zit om de week bij fysio en deze masseert altijd heel hard om los te krijgen. Maar deze gun probeerde mijn man op mij bij mijn schouderbladen en het werkte echt! De ene kant waren de knopen minder of zelfs weg en de andere kant heel veel minder. Wat een verademing! Hij heeft wel 3 kwartier met dat ding op mij gemasseerd, best lang denk ik, maar het heeft geholpen
Omdat ik ook zelf mijn rug niet kon behandelen met de gun gebruik ik nu een electrisch tens/massage apparaatje waar je electrodes voor op je rug moet plakken. Werkt heel goed ook.