Hoe krijg jij je kapsel de lockdown door?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mdrf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:43

karuna schreef:
Wat kan er gebeuren? In het ergste geval is het te kort. Dat groeit wel weer aan. :j natmaken glad kammen en knippen

niet natmaken juist, dan knip je zeker te kort haha.

Gewoon wassen, droog maken en dan knippen. Desnoods de schaar verticaal zetten en dan van onderen inknippen zeg maar. Dan ziet het er niet zo strak geknipt uit.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:44

Mijn haar droog is een grote ik steek alle kanten op kapsel niet natgemaakt is het niet te knippen. _O- Vandaar de tondeuze :+

Roosje01

Re: Hoe krijg jij je kapsel de lockdown door?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:38

Ik knip ook droog nadat ik mijn pony heb bewerkt met de stijltang. Nat kruld het alle kanten op want ik heb krullen. En idd als je nat knip en droogt op is het korter, omdat het nat veel platter valt.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:42

Nou ik was toevallig net geweest daarvoor en ik ga eigenlijk maar 1x per jaar of per 1,5 jaar. De eerste maanden ziet het er goed uit en de rest van de tijd roep ik dat ik naar de kapper moet maar ga ik niet, werkt prima :)
Mijn haar groeit ook nauwelijks (helaas) dus het wordt alleen een beetje dood onderaan, verder gebeurt er weinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:42

Ik zou in de week van de lockdown heen en ik bel altijd pas op het moment dat het echt weer nodig is.. Het zit nu dus niet, te lang en te zwaar en dan zit het niet.. Dus ik knoop het nu vaak in een staart/knot.. Ben dit weekend wel ff met de uitdunschaar erdoor gegaan, maar daar zie ik nog weinig effect van. Dit weekend nog maar eens :')

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:45

Afbeelding

Gewoon zo :D

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:49

Ik heb het zelf even een kleurtje gegeven en dat is wel goed gelukt. Normaal laat ik het ook steeds knippen en dat kan ik zelf niet. Mijn kapster knipt het in lagen zodat het niet zo'n zware bos is. Wat lengte betreft was ik al aan het sparen, maar het wordt echt te zwaar... Veel knotjes en staartjes in dus.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:57

DJZ schreef:
[ [url=m/S7B5Mo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon zo :D

Dat werkt buiten idd het beste :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:22

Ik had maanden geleden al naar de kapper gemoeten, maar ik vergeet het altijd. Lang verhaal kort: ik ben in oktober 2019 voor het laatst naar de kapper geweest.
Dooie punten beginnen aardig te komen nu, maar durf het echt niet zelf te knippen. Dus vlecht, staart of knot doet wonderen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:24

Met een pot gel.