Ik had niet echt een reden om te stoppen en zat eigenlijk in een probeerfase toen ik dinges leerde kennen. Toen was de keuze al snel gemaakt: lekker blijven stoppen want de kinderen die ik niet wil gaan er toch nooit komen als het niet meer geleverd kan worden
. Over het algemeen voel ik me veel fijner, alleen wordt er wel opgemerkt wanneer ik dus ongesteld ga worden omdat ik dan blijkbaar een grumpy pants aan heb
. Na 3 jaar overigens nog steeds geen regelmatige cyclus. Pas dacht ik 'm te hebben om de 5 weken, maar de laatste keer na nu is ook alweer ruim 7 weken geleden, dus het blijft onregelmatig. Nouja, prima, ik heb iemand die dus aan mijn gedrag merkt dat het eraan komt, dus een hele erge verrassing is het niet
. Het is wel wat heftiger (als in meer krampen), maar ook korter: een dag of 3 terwijl ik met de hormonen altijd een dag of 5 zoet was. Maar toen voelde ik er nauwelijks wat van.Na een jaartje heb ik wel nog 1 periode gebruik ervan gemaakt (ik heb al vanaf mijn 16e nuvaring), maar na die 3 maanden ook weer gestopt. Dus nu echt al 2,5 jaar helemaal zonder.

, dus we moeten na de bevalling dus wel even goed nadenken wat we gaan doen. We willen zeker nog een tweede kindje, maar niet gelijk