oji schreef:Ik zeg nergens dat ik het een rare beslissing vind om dit topic te willen anonimiseren als het paard in kwestie te koop zet. Het was het eerste wat ik dacht toen ik in het andere topic las dat je je paard ging verkopen, dat dit topic dan niet zo handig was want mensen checken toch of er iets te vinden is over een paard dat ze gaan kopen.
Vervelend om te horen dat je niet okay bent.
Toen ik het topic geplaatst had had ik de keuze om hem te verkopen nog niet gemaakt, achteraf stom, maar gelukkig ben ik wel open geweest naar de mensen die zijn langs geweest. Of mensen hadden van te voren hem al uitgebreid gegoogeld en sloegen toen al af. Dat is hun verlies want het was op dit ongevalletje na echt een fantastisch paard.
Mijn reactie was overigens niet naar jou, maar meer de mensen die roepen dat het vast goed gaat omdat ik een nieuw paard hebben en aan het speculeren zijn. Die hoor ik nu ook niet meer trouwens.
Het gaat helaas nog niet zo goed met het walnootje (zoals ik het dan maar noem haha)
Ik begin de dag met onwijs weinig energie, en moet echt per dag kijken wat kan.
Savonds zit ik vaak stront misselijk op de bank en krijg ik moeite met praten en op woorden komen. Ik kan ook naar de koelkast lopen en niet meer weten wat ik er kwam doen. Savonds boodschappen doen, resulteert in paniek aanvallen omdat ik mijn eigen boodschappen lijstje niet meer begrijp.....
Ik heb naast mijn bedrijf een part time baan, daar werk ik normaal 24 uur en dat is nu op dit moment slecht 9 uur per week. Opbouwen gaat ook met een half uur per dag per 3 weken, want de bedrijfsarts is zeer voorzichtig. voor mijn eigen bedrijf werk ik vrijwel niet meer, mijn man doet alles nu.
Gelukkig is mijn werkgever zeer begripvol, en krijg ik alle ruimte. Werk aan je herstel, dat komt je re-integratie ten goede.
Onderzoeken lopen niet meer, want ze kunnen niets meer, het heeft tijd nodig en het kan wel tot 12 maanden duren.
Ik was aangemeld voor een revalidatie, maar moet eerst 3 maanden bij een psychosomatische fysio lopen voordat ik daarvoor in aanmerking kom. Ik loop nu 3 maanden bij een gewone fysio..... en start maandag met de nieuwe fysio.
Rijden op mijn andere doe ik momenteel maar 2x per week. Het geeft teveel prikkels om dit dagelijks te doen.
Ik had 2 paarden, heb de ene verkocht en er is een nieuw jong paard voor terug gekomen. Bewust voor een onbeleerd jong paard gekozen, want daar hoef ik nog niet zoveel mee. Maar het tutten, dingen ontdekken etc geeft wel ontspanning (en ik sta op een pension stal waar er mega wachtlijsten zijn, dus als ik niet een nieuw paard ervoor in de plaats had, was ik mijn box kwijt......)