Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 13:35

Yadano78 schreef:
Even off topic , maar hoe doen de string dragers het met paardrijden? Ooit geprobeerd en dat was dus niet heel handig

Euh... Gewoon rijden.. wel in broeken met leren zit vlak ik rij mijzelf open in een broek met Siliconen( beweeg dan in mijn broek ipv in zadel ( plakt te veel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 13:47

truus1957 schreef:
Wat veel meisjes en vrouwen zich niet realiseren: als je een string draagt onder een wat dunnere ( lichte ) broek of rok dat je dan een enorme blubberkont krijgt. Vind ik zo lelijk. Een goed gesneden slip houdt de boel tenminste netjes op zijn plek ( of je moet enorm afgetraind zijn ).

Dat moet dan wel een hele stevige slip zijn, anders kan ik me niet voorstellen dat een dun stukje stof veel houdt :P

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:07

Die blubberkont heb ik volgens mij met gewone slips ook nog gewoon zichtbaar als ik een dunne broek aan heb :')
Is dan wel weer een voordeel dat ik niet heel veel bil heb, valt het niet zo op. En met een spijkerbroek zie je er sowieso niks van :+
Laatst bijgewerkt door Sherivey op 08-12-20 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:07

truus1957 schreef:
Wat veel meisjes en vrouwen zich niet realiseren: als je een string draagt onder een wat dunnere ( lichte ) broek of rok dat je dan een enorme blubberkont krijgt. Vind ik zo lelijk. Een goed gesneden slip houdt de boel tenminste netjes op zijn plek ( of je moet enorm afgetraind zijn ).

Dat moeten meisjes en vrouwen zich vooral niet gaan realiseren. Dat is kleden om wat een ander wenst te zien niet om wat diegene zelf fijn vind.

Wat is er mis met een “blubberkont.”

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:09

Zoveel herkenning :') hoe meer stof, hoe meer er te kruipen valt. Dat zit niet lekker, of je ziet zo’n opgekrulde rand zitten.

Met paardrijden wel modelletje oma, want dat vind ik met een string juist vreselijk.

Onder een jurkje heb ik vaak zo’n broekje met langere pijpjes aan, als het blote benen weer is. Anders gewoon een panty.

En wat betreft die blubberkont, ik kijk ook altijd even naar de achterkant als ik kleren koop. ;)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:11

belle_boef schreef:
Dat moeten meisjes en vrouwen zich vooral niet gaan realiseren. Dat is kleden om wat een ander wenst te zien niet om wat diegene zelf fijn vind.

Wat is er mis met een “blubberkont.”

Nou, dat ook nog. Doe lekker aan waar je je zelf lekker in voelt.
Ik voel me zelf niet fijn in een dunne strakke broek, dan zie je alle onregelmatigheden. Maar iemand anders mag dat toch gewoon doen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:14

Ik heb altijd gewone oma onderbroeken. Enkele die ze ziet in de tas ofzo met sporten logeren vakantie zegt dan wel aahh oma onderbroek .
De rest zit niet lekker of verkeerde stof.

Die met pleinvrees gooi ik direct weer weg gewassen in zon kleding container.

Ik kan ook nooit meer zonder pleinvrees te horen niet aan opkruipende onderbroeken denken hilarisch

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:18

Probeer eens een brazilian model. Is geen string en geen hipster. Ik draag de seamless versie van de H&M en zitten echt heel fijn, ook voor paardrijden.

rozebadeend

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:58

Willemiens schreef:
Probeer eens een brazilian model. Is geen string en geen hipster. Ik draag de seamless versie van de H&M en zitten echt heel fijn, ook voor paardrijden.

Ja! Die heb ik van de Hema, met kant achter. Super fijn! Helaas hangt dan nog steeds je halve kont buiten boort :P

rozebadeend schreef:
https://www.zalando.nl/calvin-klein-und ... i-j11.html

Dit model van Calvin Klein heb ik altijd. Die gaat nergens heen, en vind ik ook tijdens paardrijden lekker zitten! Hier ook al veel geprobeerd.

Deze lijken wel echt om je hele billen heen te zitten, is dat correct?
Modelletjes van de zeeman bijvoorbeeld zitten toch niet helemaal om je billen heen, zou verklaren waarom ze vluchtgedrag vertonen :)*

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:59

Ik zweer bij deze https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... 02002.html

Specifiek die met kanten rand. Helaas is snel naar de wc er niet meer bij want ik trek altijd wel de pijpjes netjes recht onder broeken. Met erg volle dijbenen zullen ze denk ik ook opkruipen want de pijpjes zijn niet lang maar ze hebben iig geen pleinvrees en ze zijn lekker elastisch.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:33

truus1957 schreef:

Dan blubbert die maar lekker alle kanten uit, als het maar lekker zit.
Ben er niet om mooi te zijn voor anderen, en hoop dat andere meiden en vrouwen zich ook niet oncomfortabel aankleden vanwege de meningen van anderen. 8)7 :roll:

TS is het misschien een idee om zon halfslip te proberen? beetje tussen een string en een slip in? Ben de naam er even voor kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:07

kiwi1990 schreef:
TS is het misschien een idee om zon halfslip te proberen? beetje tussen een string en een slip in? Ben de naam er even voor kwijt.

Dat is de Brazilian :j Helaas hier ook halve kont nog buiten boord.

Ik heb de sloggi besteld nu, nog even kijken voor een boxer met pijpjes dan.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:18

Altijd een string hier, onder een jurkje of rok doe ik standaard zo'n broekje met pijpjes (van de Kruitvat). Houdt gelijk de panty lekker op de plek en het buikje wat strakker. Nu heb ik bescheiden en stevige billen, dus misschien scheelt dat wel.

Heerlijk topic dit, moet er zo vreselijk om lachen. Maar het is wel vervelend TS, als je telkens loopt te plukken en irriteren aan je ondergoed.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:21

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:23

Een tip van mij: de (zwarte, nieieieiet de witte) heupslips van de zeeman! Ik heb hetzelfde probleem, zooooo irritant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 18:01

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:24

rozebadeend schreef:
https://www.zalando.nl/calvin-klein-und ... i-j11.html

Dit model van Calvin Klein heb ik altijd. Die gaat nergens heen, en vind ik ook tijdens paardrijden lekker zitten! Hier ook al veel geprobeerd.

Deze lijken wel echt om je hele billen heen te zitten, is dat correct?
Modelletjes van de zeeman bijvoorbeeld zitten toch niet helemaal om je billen heen, zou verklaren waarom ze vluchtgedrag vertonen :)*[/quote]

Klopt, dus die gaan niet zo snel aan de wandel :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 20:13

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:46

Het enige wat echt goed blijft zitten bij een goed bedeeld achterwerk, zijn mannenboxers. Moet je alleen de voorkant een beetje aanpassen/wegmoffelen/opvullen :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:28

Hier ook al vanalles aan het proberen. Nog geen succes. Laatst van Ten cate besteld. Die gaat wel over je kont heen, maar hij snijd bij mij bij de randen en vooral die in mijn liezen. Zoektocht gaat verder. :+

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:37

De boxers van Mey zijn ook fijn.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:09

Kostelijk topic :D

Volgens mij hebben wij dezelfde billen TS!
Ik heb een katoenen ‘oma’ onderbroek van sloggi. Tig jaar oud en das eigenlijk de enige die goed zit. Ik denk een maxi model gezien de foto’s op de website. Welke sloggi heb jij gekocht?

Na 2 kinderen en een ravage down-under zijn strings echt niet meer te doen. Sowieso heb ik strings nooit goed begrepen, ‘niet voelbare’ strings? Ik ben reuze benieuwd welke jullie hebben!
Het kruipt overal tussen, je billen en je voorbips, mateloos irritant.

En is dat niet idem met een Brazilian?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:57

Rebel_Jits schreef:
Het enige wat echt goed blijft zitten bij een goed bedeeld achterwerk, zijn mannenboxers. Moet je alleen de voorkant een beetje aanpassen/wegmoffelen/opvullen :+

Nee joh. Echt, de Björn Borg hipsters (eigenlijk ook meer boxer) zijn echt prima. Daar blijven zelfs mijn billen goed in zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 00:36

Ik heb van Sloggi de volgende slips besteld:

https://www.sloggies.nl/sloggi-romance- ... 67975.html

https://www.sloggies.nl/sloggi-24-7-cot ... 68094.html

https://www.sloggies.nl/sloggi-romance- ... 67973.html

Ben benieuwd!

ShadowFax schreef:
Kostelijk topic :D

Volgens mij hebben wij dezelfde billen TS!
Ik heb een katoenen ‘oma’ onderbroek van sloggi. Tig jaar oud en das eigenlijk de enige die goed zit. Ik denk een maxi model gezien de foto’s op de website. Welke sloggi heb jij gekocht?

Na 2 kinderen en een ravage down-under zijn strings echt niet meer te doen. Sowieso heb ik strings nooit goed begrepen, ‘niet voelbare’ strings? Ik ben reuze benieuwd welke jullie hebben!
Het kruipt overal tussen, je billen en je voorbips, mateloos irritant.

En is dat niet idem met een Brazilian?

De meeste strings hebben nauwelijks genoeg ruimte voor je vajayjay, tenzij je gezegend bent met een designer poes :Y) Ik sta in de winkel altijd te checken of het kruis stukje minimaal 3 vingers breed is, anders blijft de rosbief niet binnen boort :D

Zelf draag ik zoiets:

https://www.otto.nl/p/10846783/string-s ... lsrc=aw.ds