Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn159 schreef:Jemig, dat is niet een beetje verschoven ten op zichte van elkaar. Dat scheelt echt veel!
Ik snap je angst, maar zou dit wel goed aan elkaar willen hebben met plaatje erop. Kan t plaatje niet blijven zitten? Scheelt je in elk geval een tweede ingreep.
Pepperrr schreef:Toch heb ik gedroomd. Niet de volledige narcose. Meer richting het einde. Het was ook geen hele droom die ik me nog kon herinneren. Maar een soort vlagen
pinto_1 schreef:Pepperrr schreef:Toch heb ik gedroomd. Niet de volledige narcose. Meer richting het einde. Het was ook geen hele droom die ik me nog kon herinneren. Maar een soort vlagen
Ik "droomde" dat er mensen rond mijn bed stonden te schreeuwen. Terwijl ik lekker lag te slapen, voor mijn gevoel gewoon in mijn slaapkamer. Vond het erg storend.![]()
Daarna werd ik wakker gemaakt.
Later dacht ik dat het misschien het moment was dat ik vanaf de operatietafel in het bed werd getild.![]()
Sterkte TS, gaat vast goedkomen.
Pepperrr schreef:Haha dat zou wel goed kunnen. Het van de operatietafel tillen wordt niet per se heel lief en zachtjes gedaan volgens mij. Ik had er blauwe handafdrukken van in mijn armen staan
Pepperrr schreef:Haha dat zou wel goed kunnen. Het van de operatietafel tillen wordt niet per se heel lief en zachtjes gedaan volgens mij. Ik had er blauwe handafdrukken van in mijn armen staan
Mandy_89 schreef:Mijn idee is om uiteindelijk als t litteken uitgewerkt is, na een paar jaar dus, Er een mooie tatoeage overheen te laten zetten.
Mirre1415 schreef:Mindim schreef:TS ik heb plaatje uiteindelijk laten verwijderen. Je zag het zitten en het was uiteindelijk oncomfortabel. Zo gebeurd
Hoe gaat dat dan?
Ik moet hem er eigenlijk zelf ook nog uithalen. Ze hebben me verteld dat ik het plaatje dan mee naar huis mag hahahahah