DideH schreef:Ik heb wel eens wat zitten googlen op die methode, maar haakte dan vrij snel af vanwege al die regeltjes. Hoe zijn jullie daar ooit doorheen gekomen?
Ik wil het dan graag binnen 3 zinnen duidelijk hebben welke producten ik dan zou moeten gebruiken en niet eerst allemaal testen, waar vervolgens dan een product of 25 uit komt, moeten doenMaar misschien ben ik daar gewoon te ongeduldig voor
Je hebt inderdaad een groep CGM’ers die strenger in de leer zijn dan een gemiddelde gereformeerde. Maar dat is imo echt niet nodig.
Ik ben begonnen met:
- een shampoo
- een conditioner
- een gel
En heb ook niet vooraf allerlei tests gedaan, ain’t nobody got time for that

Ik ben toen begonnen met alleen kammen als het nat is en er flink wat conditioner in zit. Na het douchen op zeiknat haar een beetje conditioner (als leave-in) er nog in kneden, daarna gel erin en vervolgens in een microvezelhanddoek (of oud T-shirt) wikkelen.
Het lijkt soms heel ingewikkeld en dat kan je het ook maken, als je dat wilt, en ik wil dat niet. Het is wel jammer als dat ingewikkelde afschrikt want ik denk dat je met een paar simpele stappen echt al mooiere krullen en gezonder haar kunt bereiken