In eerste instantie voor rechtsboven, die is half door en groeit richting mijn wang.
Maar ik kreeg ineens pijn rechtsonder, eem drukkend gevoel op mijn kiezen en richting mijn kaak en oor. Dus of rechtsonder gaat eerst en later rechtsboven of ze gaan tegelijk. Ik ben zoooo bang. Ik heb oxazepam gekregen van de huisarts, hopelijk haalt dat de ergste angst een beetje weg als ik daar lig.
Ben ook heel bang voor de napijn. Rechtsonder ligt dwars, plat. Hoorde dat dat moeilijker en pijnlijker is dan wanneer ze recht doorkomen.
Kan wel janken
bij de andere kies extra verdoving gekregen en daar geen last van gehad verder. Achteraf nergens last van gehad, wel meteen gaan koelen en ook echt gewoon vrijwel de hele dag
maar let er vooral op dat je niet met een rietje drinkt (niet zuigen) en niet spuugt. Je wil geen aveolitis / dry socket oplopen.
Je wordt goed verdoofd en verstandskiezen zijn toch een vrij routineklusje voor kaakchirurgen. Op internet en ook op bokt lees je vooral de enge verhalen omdat die mensen vaak ook adviezen zoeken. Van degenen waar alles vlot liep zonder bijzonderheden lees je veel minder.
- toen zijn ze gaan trekken, vond het niet heel vervelend dat ze gingen trekken, ik had blijkbaar wel echt hele grote maar omdat ze zo recht stonden kunnen ze wel gewoon bij de tandarts.
dikke ontsteking, veel pijn. Verdoving werkte niet eens goed. Bijna 3 maanden vloeibaar gegeten omdat de kaakchirurg de ontsteking niet serieus nam, ik mocht niet terugkomen om het te laten controleren want blijkbaar was het normaal dat na een maand mijn mond nog steeds maar een klein stukje open kon?