Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melewel94 schreef:Ja daarom, het moet maar net die exacte timing geweest zijn. Het kan, maar het kan ook niet. En met dus zo een wazige uitslagen is alles mogelijk
Melewel94 schreef:Ja daarom, het moet maar net die exacte timing geweest zijn. Het kan, maar het kan ook niet. En met dus zo een wazige uitslagen is alles mogelijk
MarcoBorsato schreef:Magrathea schreef:Die van trekpleister vond ik echt gedoe, met dat pipetje en dan druppelen
Die vond ik leuk! Beetje bioloog spelen
Een streep kan ook een indroogstreep zijn trouwens. Je kunt 'm tot 10 minuten aflezen ofzo, daarna is het onbetrouwbaar.
maitestar23 schreef:Melewel94 schreef:Ja daarom, het moet maar net die exacte timing geweest zijn. Het kan, maar het kan ook niet. En met dus zo een wazige uitslagen is alles mogelijk
Wat ik bedoelde is dat het echt wel heel vroeg is voor klachten, zelfs onmogelijk.
Met 1.5 week bedoel je denk ik 10 dagen ofzo?
Na de bevruchting doet de bevruchte eicel er ongeveer 5 tot 6 dagen over om in de baarmoeder te komen en om vervolgens in te nestelen wat ook weer paar dagen duurt. Dus je zou dan nu hooguit 1 of 2 dagen daadwerkelijk zwanger zijn.
Aangezien je aangeeft al meerdere dagen klachten te hebben kan het dus haast niet van een zwangerschap komen.