Travel_me schreef:Meestal vooral tik sparren en sparren in tweetallen (dan wisselen we door zodat je niet steeds met dezelfde bent). Je kan ook voor jezelf op de zak trainen of in tweetallen met pads/trapkussen werken. Net waar je zelf het meeste zin in hebt.@Sem: Oh handig! Ga ik even naar kijken
Ja je mag zelf kiezen. Wij hadden eerst al buddy gekozen, maar toen gingen we met benchpressen wisselen, omdat er 2 klein waren en 2 groot. Uiteindelijk hebben we hem gewoon zo gehouden
Bij een vrije training, train je dan op een paal/zak of gewoon met 2 tallen?

Ah ja, dat is ook zo Negerzoen! Klinkt goed.
Leuk inderdaad om te zien waar iedereen zo mee bezig is. 
Mijn vriend is 1.94m en heeft laatst een tijdje bewust geprobeerd aan te komen (voor rugby, dus liefst spier maar vooral gewoon in gewicht), die had er wel echt moeite mee (hij at sowieso al de hele dag door dus dan wordt het ook lastig haha). Hij heeft van die gainer shakes gebruikt en vooral gewoon veel "makkelijke" calorierijke dingen gegeten, zoals wit brood, avocado's en (gebakken) eieren en zo.. Misschien heb je daar wat aan? En gewoon grotere porties van je normale maaltijden? Anders is er imo trouwens ook niks mis met een bak ijs, als je je vitamines etc al uit je "gewone" voeding hebt gehaald.
Bench ging voor geen meter vandaag, dus heb denk ik een deload nodig volgende week. Squats gingen wel heel fijn vandaag, en ook nog een uur gewandeld net.
Ik hou sowieso makkelijk veel vocht vast. Volgens mij is dat niet eens zo slecht voor je spieropbouw?
Needless to say dat ik dus echt beter train in de avond. Terwijl ik het wel heerlijk vind als k s ochtends een rondje ga hardlopen, energie voor tien de hele dag en ik ben wakker. Maar ik ben tegelijkertijd zo geen ochtendpersoon
Je gaat ook minder crossfitten dan neem ik aan? Of in ieder geval minder de wod's volgen. Excuses als je het al verteld hebt en ik weer eens ergens overheen lees
Blegh.
.
. Mijn grootste struggle is en blijft het niet te veel eten. Probeer gezond te eten etc. maar met dat thuis werken ben je toch vaker aan het snaaien dan zou moeten. Heb weinig spannends meer in huis, maar je wordt er creatief van zullen we maar zeggen
.
.
.
.