(+18) ik heb de privacy van mijn partner geschonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: (+18) ik heb de privacy van mijn partner geschonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:47

Netjes opgelost, eerlijk geweest en nu dit eerst laten bezinken, dan bij jezelf eens te rade gaan wat je wilt en nu lekker genieten van het vrij gezellig zijn...

Ik ben trots op je dat je heb doorgezet dat toont wel je karakter.

Go Girl....

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:09

BillyJ schreef:
Het waren ook wel minimum een 10 tal vrouwen waarvan hij foto's had ja..

Ben inderdaad wel blij dat ik het nú heb ontdenkt dan dat we al een stuk verder hadden gestaan.

Heb hiervoor een heel toxische relatie gehad en het is nu dus wel een stuk makkelijker om de knoop door te hakken. Al had dat inderdaad misschien al eerder gekund.
Maar buiten de jaloersheid om (die pas sinds 3 weken zo erg is) was er niet veel mis , nouja, hè, zo op het eerste zicht dan

Maar dat laatste hadden mijn ex en ik ook! We deden veel leuke dingen samen, hadden nooit onenigheid over de kinderen, hadden veel dezelfde interesses en ik was erg verliefd op hem en hij op mij.
Maar ook zijn telefoon was staatsgeheim nummer 1 en ik vertrouwde hem nooit helemaal. Ik heb altijd geweten dat het ooit stuk zou lopen, en ook zelfs op welke manier. Ik kon hem alleen niet loslaten, en hij praatte me steeds weer om als ik (gegronde) twijfels had.

Voor de meeste mensen kwam het als een klap bij heldere hemel toen we vertelden dat we gingen scheiden. Iedereen zag ons als het perfecte paar. Tja, tot aan de voordeur leek dit inderdaad zo...

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:43

BillyJ schreef:
Maar buiten de jaloersheid om (die pas sinds 3 weken zo erg is) was er niet veel mis , nouja, hè, zo op het eerste zicht dan

Wees eens wat eerlijker naar jezelf en kijk eens goed terug op de situatie en waarom je het een goede relatie vond. Anders gaat het de volgende keer net zo en de keer erna en erna etc. ook.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:20

Ik had alleen bladzijde 1 gelezen en wilde reageren met RENNEN, maar zag net op tijd dat je al gehandeld hebt. Complimenten voor je tempo, de meesten blijven maar wikken en wegen zonder knopen door te hakken. Het zal best even rot zijn nu, maar zo'n slapjanus kun je beter kwijt dan rijk zijn zeg.

Fineapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:02

Hoe gaat het nu met je TS? :(:)

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 11:16

Pfjah uh, tis even verrot natuurlijk, we slaan ons er wel weer doorheen :\

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:48

Kristy1998x schreef:
Goedzo! Girlpower :D.

En waarom is het NOT DONE om in de telefoon van je partner te kijken? Tuurlijk telefoon is een privé eigendom maar goed. Als je relatie 100% goed is dan valt er niets te verbergen toch? Als mijn vriend mijn telefoon wil zien/doorzoeken gaat hij zijn gang maar, andersom net zo. Als je niets te verbergen hebt zie ik hier geen erg in, maar dat is mijn mening.

Het is not done, omdat ik privé gesprekken voer met mijn vriendinnen, en die verwachten dat die gesprekken dan ook echt privé zijn, die verwachten niet dat mijn vriend meeleest :) Ik heb niks te verbergen - maar mijn vriendinnen misschien wel :)

Ik heb niks te verbergen, dus mocht mijn vriend toch ooit in mijn telefoon willen snollen, moet hij dat vooral doen - maar jeetje, wat zou ik beledigd zijn!
Andersom kan ik eerlijk zeggen dat ik echt nog NOOIT in mijn vriend zijn telefoon heb geneusd. Wij zijn nu bijna 5 jaar samen. Nog nooit alarmbellen gehoord. Ik geef wel toe, dat moesten die er wél zijn, ik waarschijnlijk wél zou gaan neuzen. Tegen mijn principe in, maar ik zou het ook wel willen weten.

Ik zag laatst een adres in zijn gps staan, en ik dacht "huh? Wat is hij daar gaan doen"? Ik gaan googelen. Voelde ik me een oen zeg.. Het was het adres van onze boekhouder :+

Mijn vriend heeft een jaar geleden ofzo zijn FB-account verwijderd. Te veel gedoe, te veel tags. Af en toe ziet hij mij scrollen, en zegt hij "ooooh Facebook, mag ik ook eens?" Ja tuurlijk. Maar dan scrolt hij dus gewoon door mijn Facebook, en niet door mijn messenger of whatsapp, daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee.
Hij heeft wel ooit per ongeluk al mijn apps verwijderd toen hij mijn telefoon wou verbinden met de printer, dus ik geef mijn telefoon sowieso niet graag meer in zijn handen haha, moest alles (de bank-app ed) opnieuw installeren én instellen :+

Vertrouwen is voor mij dé basis van een relatie. Ik durf mijn vriend gerust met onze vrienden naar Ibiza sturen - ik ben geen feesttype, dus voor mij is zo'n vakantie echt helemaal niet leuk. Ik vertrouw hem voldoende om hem met veel plezier uit te wuiven. Ja tuurlijk ben ik heel stiekem wel een béétje bang, maar hij heeft me echt nog nooit een reden gegeven te twijfelen aan zijn trouw. Zonder dat vertrouwen zou ik geen relatie willen, ik wil mezelf niet heel de tijd lopen gek maken.

TS, knap gedaan van je. In jouw geval waren er alarmbellen; je hebt je gevoel hierin gevolgd en jammer genoeg had je gelijk. Hij heeft je fysiek niet bedrogen, maar voor mij zou dit ook grenzen overschrijden en het vertrouwen serieus beschadigen. Zo'n vent zou ik ook niet willen. Goed van je dat je er een punt hebt achter gezet!

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:02

Mijn vriend mag ook gewoon op mijn telefoon kijken. Als echt dingen zou verbergen voor hem dan zou dat niet best zijn.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:11

LWDaisy schreef:
Kristy1998x schreef:
Goedzo! Girlpower :D.

En waarom is het NOT DONE om in de telefoon van je partner te kijken? Tuurlijk telefoon is een privé eigendom maar goed. Als je relatie 100% goed is dan valt er niets te verbergen toch? Als mijn vriend mijn telefoon wil zien/doorzoeken gaat hij zijn gang maar, andersom net zo. Als je niets te verbergen hebt zie ik hier geen erg in, maar dat is mijn mening.

Het is not done, omdat ik privé gesprekken voer met mijn vriendinnen, en die verwachten dat die gesprekken dan ook echt privé zijn, die verwachten niet dat mijn vriend meeleest :) Ik heb niks te verbergen - maar mijn vriendinnen misschien wel :)

Ik heb niks te verbergen, dus mocht mijn vriend toch ooit in mijn telefoon willen snollen, moet hij dat vooral doen - maar jeetje, wat zou ik beledigd zijn!
Andersom kan ik eerlijk zeggen dat ik echt nog NOOIT in mijn vriend zijn telefoon heb geneusd. Wij zijn nu bijna 5 jaar samen. Nog nooit alarmbellen gehoord. Ik geef wel toe, dat moesten die er wél zijn, ik waarschijnlijk wél zou gaan neuzen. Tegen mijn principe in, maar ik zou het ook wel willen weten.

Vertrouwen is voor mij dé basis van een relatie. Ik durf mijn vriend gerust met onze vrienden naar Ibiza sturen - ik ben geen feesttype, dus voor mij is zo'n vakantie echt helemaal niet leuk. Ik vertrouw hem voldoende om hem met veel plezier uit te wuiven. Ja tuurlijk ben ik heel stiekem wel een béétje bang, maar hij heeft me echt nog nooit een reden gegeven te twijfelen aan zijn trouw. Zonder dat vertrouwen zou ik geen relatie willen, ik wil mezelf niet heel de tijd lopen gek maken.

TS, knap gedaan van je. In jouw geval waren er alarmbellen; je hebt je gevoel hierin gevolgd en jammer genoeg had je gelijk. Hij heeft je fysiek niet bedrogen, maar voor mij zou dit ook grenzen overschrijden en het vertrouwen serieus beschadigen. Zo'n vent zou ik ook niet willen. Goed van je dat je er een punt hebt achter gezet!

Precies dit . Mijn vriend is dit jaar 3 1/2 week door Nieuw-Zeeland getoerd met twee meiden die ik nog nooit had gezien. Met z’n drieën in een camper. Geen probleem, want hij geeft me nooit reden om te twijfelen. Hij gaat ook regelmatig een weekendje weg met een goede vriendin van hem, en dan komt het weleens voor dat ze in hetzelfde bed slapen. Ik ben nog goed bevriend met een aantal exen/ex-scharrels, daar heeft hij ook geen probleem mee. Wederzijds vertrouwen is de kern van onze relatie. Maar mijn telefoon is mijn privé en ik vind dat hij ook dingen privé moet kunnen houden. Op het moment dat ik de behoefte krijg om in zijn telefoon te gluren weet ik dat er iets niet goed zit in de relatie (en tot nu toe, bij andere gasten, bleek dat gevoel altijd juist).

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:00

@Prulletje,dat vind ik allemaal wel ver gaan hoor. Vroeger zeiden we,je moet de kat niet op het spek binden....

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:37

anjali schreef:
@Prulletje,dat vind ik allemaal wel ver gaan hoor. Vroeger zeiden we,je moet de kat niet op het spek binden....

Dat gaat idd wel heel ver, maar als het voor beide werkt, waarom dan niet :)
Ik bedoelde met mijn post, ivm Ibiza, met bevriende koppels haha. Niet met single meiden, dat zou ik een stap te ver vinden. Maar dat is ieder voor zich, dat moet ieder persoonlijk én als koppel voor zichzelf uitmaken :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:43

anjali schreef:

En in een lesbische relatie dan? Mag je partner dan ook nooit meer met vriendinnen samen dingen doen zonder jou want stel je voor dat het meer is dan vriendschap? Het is niet omdat het een kerel is dat ie meteen bovenop elke vrouw springt die hij graag mag toch?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:45

Alwiene schreef:
anjali schreef:

En in een lesbische relatie dan? Mag je partner dan ook nooit meer met vriendinnen samen dingen doen zonder jou want stel je voor dat het meer is dan vriendschap? Het is niet omdat het een kerel is dat ie meteen bovenop elke vrouw springt die hij graag mag toch?

Nee natuurlijk niet - maar als je lesbische vriendin op weekend gaat met andere lesbische vriendinnen, ligt dat toch net iets anders denk ik :+

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:33

@LWDaisy, hier is dat geen probleem. Ik ga rustig met mijn lesbische beste vriendin op stap en dan samen in 1 hotelkamer. Dat vinden onze partners prima en waarom ook niet?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:51

Guinevere schreef:
@LWDaisy, hier is dat geen probleem. Ik ga rustig met mijn lesbische beste vriendin op stap en dan samen in 1 hotelkamer. Dat vinden onze partners prima en waarom ook niet?

Ik vertrouw mijn vriend ook heel erg hoor! Maar hem op stap laten gaan met vrijgezelle dames, daar zou ik toch nerveus van worden :+ Laat staan dat ik ze samen in 1 hotelkamer wil. Ik vind mezelf geen jaloers type, en heb ook nog nooit enig teken van ontrouw opgemerkt bij mijn vriend, maar daar zou ik toch wel een grens trekken. Kwestie van de kat niet op het spek te binden :+

Ieder zijn ding natuurlijk, iedereen moet voor zichzelf en als koppel uitmaken waar zij zich goed bij voelen :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:29

Als je een relatie hebt kun je toch beter intimiteiten,hotelkamers,uitjes etc. delen met je eigen partner i.p.v. dat met anderen te gaan doen.Je hebt toch niet voor niets een relatie.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:41

Da’s wel erg kort door de bocht. Je hoeft toch niet alles alleen met je relatie te doen? Hij ziet me aankomen, moet ie weer naar een museum.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:46

anjali schreef:
Als je een relatie hebt kun je toch beter intimiteiten,hotelkamers,uitjes etc. delen met je eigen partner i.p.v. dat met anderen te gaan doen.Je hebt toch niet voor niets een relatie.

Ik heb ook niet voor niets heel leuke vrienden (en hij ook) Ik vind het heel gezond om ook zonder elkaar plezier te hebben :j

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:52

Citaat:
Ik vertrouw mijn vriend ook heel erg hoor! Maar hem op stap laten gaan met vrijgezelle dames, daar zou ik toch nerveus van worden :+ Laat staan dat ik ze samen in 1 hotelkamer wil. Ik vind mezelf geen jaloers type, en heb ook nog nooit enig teken van ontrouw opgemerkt bij mijn vriend, maar daar zou ik toch wel een grens trekken. Kwestie van de kat niet op het spek te binden :+

Ieder zijn ding natuurlijk, iedereen moet voor zichzelf en als koppel uitmaken waar zij zich goed bij voelen :)

Klaas heeft wel eens uitjes met andere dames, en vraagt van te voren wat ik er van vind 'en of het mag'.
Mag altijd.

En ik kijk wel eens in zijn telefoon en hij in de mijne.

Maar iemand die zaken verborgen houdt - brrrrr.....

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:29

Maflinger_S schreef:
Da’s wel erg kort door de bocht. Je hoeft toch niet alles alleen met je relatie te doen? Hij ziet me aankomen, moet ie weer naar een museum.

Ik had het over intiemere dingen,niet over museumbezoek.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:31

Uitjes etc. stond erbij dus voor mij was onduidelijk waar je het wel en niet over had.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 12:41

Goed gedaan hoor TS, het zal vast af en toe even moeilijk zijn, maar je bent beter af zonder deze vent. Niets om je schuldig over te voelen.

Wat de rest van de discussies betreft, telefoons zijn bij ons in principe niet privé, maar we voelen beide niet de behoefte/noodzaak om elkaars telefoons in te zien. Ik zou ook geen relatie willen waarin men het nodig vindt om elkaar te controleren.

Wat contact met anderen betreft ben ik heel makkelijk. Ik vertrouw mijn man en zou hem zonder problemen op vakantie/uitje/whatever laten gaan met vrouwelijke vrienden of collega's, andersom net zo.

Het valt mij vaak op dat mannen die hierin erg moeilijk zijn (de vrouw niet vertrouwen met andere mannen) vaak zelf wel eens naast de pot piesen en dat vrouwen die hun partner niet vertrouwen met andere vrouwen vaak een verleden hebben waarin een partner is vreemdgegaan. Het is dan lastig om niet weer in diezelfde valkuil te stappen, je moet iemand ook een kans geven zich te bewijzen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 12:50

Mijn man hoeft echt niet in 1 bed te gaan liggen met een andere vrouw, goede vriendin of niet. Das echt gestoord als je het mij vraagt :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 12:52

anjali schreef:
Maflinger_S schreef:

Ik had het over intiemere dingen,niet over museumbezoek.

Je hebt het toch ook over uitjes? :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 13:04

Amandavd schreef:
Mijn man hoeft echt niet in 1 bed te gaan liggen met een andere vrouw, goede vriendin of niet. Das echt gestoord als je het mij vraagt :')

Herinner mij eraan dit niet aan jou te vragen :')