Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BillyJ schreef:Het waren ook wel minimum een 10 tal vrouwen waarvan hij foto's had ja..
Ben inderdaad wel blij dat ik het nú heb ontdenkt dan dat we al een stuk verder hadden gestaan.
Heb hiervoor een heel toxische relatie gehad en het is nu dus wel een stuk makkelijker om de knoop door te hakken. Al had dat inderdaad misschien al eerder gekund.
Maar buiten de jaloersheid om (die pas sinds 3 weken zo erg is) was er niet veel mis , nouja, hè, zo op het eerste zicht dan
BillyJ schreef:Maar buiten de jaloersheid om (die pas sinds 3 weken zo erg is) was er niet veel mis , nouja, hè, zo op het eerste zicht dan
Kristy1998x schreef:Goedzo! Girlpower.
En waarom is het NOT DONE om in de telefoon van je partner te kijken? Tuurlijk telefoon is een privé eigendom maar goed. Als je relatie 100% goed is dan valt er niets te verbergen toch? Als mijn vriend mijn telefoon wil zien/doorzoeken gaat hij zijn gang maar, andersom net zo. Als je niets te verbergen hebt zie ik hier geen erg in, maar dat is mijn mening.
LWDaisy schreef:Kristy1998x schreef:Goedzo! Girlpower.
En waarom is het NOT DONE om in de telefoon van je partner te kijken? Tuurlijk telefoon is een privé eigendom maar goed. Als je relatie 100% goed is dan valt er niets te verbergen toch? Als mijn vriend mijn telefoon wil zien/doorzoeken gaat hij zijn gang maar, andersom net zo. Als je niets te verbergen hebt zie ik hier geen erg in, maar dat is mijn mening.
Het is not done, omdat ik privé gesprekken voer met mijn vriendinnen, en die verwachten dat die gesprekken dan ook echt privé zijn, die verwachten niet dat mijn vriend meeleestIk heb niks te verbergen - maar mijn vriendinnen misschien wel
![]()
Ik heb niks te verbergen, dus mocht mijn vriend toch ooit in mijn telefoon willen snollen, moet hij dat vooral doen - maar jeetje, wat zou ik beledigd zijn!
Andersom kan ik eerlijk zeggen dat ik echt nog NOOIT in mijn vriend zijn telefoon heb geneusd. Wij zijn nu bijna 5 jaar samen. Nog nooit alarmbellen gehoord. Ik geef wel toe, dat moesten die er wél zijn, ik waarschijnlijk wél zou gaan neuzen. Tegen mijn principe in, maar ik zou het ook wel willen weten.
Vertrouwen is voor mij dé basis van een relatie. Ik durf mijn vriend gerust met onze vrienden naar Ibiza sturen - ik ben geen feesttype, dus voor mij is zo'n vakantie echt helemaal niet leuk. Ik vertrouw hem voldoende om hem met veel plezier uit te wuiven. Ja tuurlijk ben ik heel stiekem wel een béétje bang, maar hij heeft me echt nog nooit een reden gegeven te twijfelen aan zijn trouw. Zonder dat vertrouwen zou ik geen relatie willen, ik wil mezelf niet heel de tijd lopen gek maken.
TS, knap gedaan van je. In jouw geval waren er alarmbellen; je hebt je gevoel hierin gevolgd en jammer genoeg had je gelijk. Hij heeft je fysiek niet bedrogen, maar voor mij zou dit ook grenzen overschrijden en het vertrouwen serieus beschadigen. Zo'n vent zou ik ook niet willen. Goed van je dat je er een punt hebt achter gezet!
anjali schreef:@Prulletje,dat vind ik allemaal wel ver gaan hoor. Vroeger zeiden we,je moet de kat niet op het spek binden....
anjali schreef:@Prulletje,dat vind ik allemaal wel ver gaan hoor. Vroeger zeiden we,je moet de kat niet op het spek binden....
Alwiene schreef:anjali schreef:@Prulletje,dat vind ik allemaal wel ver gaan hoor. Vroeger zeiden we,je moet de kat niet op het spek binden....
En in een lesbische relatie dan? Mag je partner dan ook nooit meer met vriendinnen samen dingen doen zonder jou want stel je voor dat het meer is dan vriendschap? Het is niet omdat het een kerel is dat ie meteen bovenop elke vrouw springt die hij graag mag toch?
Guinevere schreef:@LWDaisy, hier is dat geen probleem. Ik ga rustig met mijn lesbische beste vriendin op stap en dan samen in 1 hotelkamer. Dat vinden onze partners prima en waarom ook niet?
anjali schreef:Als je een relatie hebt kun je toch beter intimiteiten,hotelkamers,uitjes etc. delen met je eigen partner i.p.v. dat met anderen te gaan doen.Je hebt toch niet voor niets een relatie.
Citaat:Ik vertrouw mijn vriend ook heel erg hoor! Maar hem op stap laten gaan met vrijgezelle dames, daar zou ik toch nerveus van wordenLaat staan dat ik ze samen in 1 hotelkamer wil. Ik vind mezelf geen jaloers type, en heb ook nog nooit enig teken van ontrouw opgemerkt bij mijn vriend, maar daar zou ik toch wel een grens trekken. Kwestie van de kat niet op het spek te binden
Ieder zijn ding natuurlijk, iedereen moet voor zichzelf en als koppel uitmaken waar zij zich goed bij voelen