Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:H&S, Selsun werkt bij haar allemaal niet. Schilfers, korsten en vooral veel jeuk.
Qua medicinale shampoo enkel denorex en clobex
Nee idd, en zeker niet als je 17 bent, dan is het nog lastiger lijkt het wel
WendyBZ schreef:kiki1976 schreef:H&S, Selsun werkt bij haar allemaal niet. Schilfers, korsten en vooral veel jeuk.
Qua medicinale shampoo enkel denorex en clobex
Nee idd, en zeker niet als je 17 bent, dan is het nog lastiger lijkt het wel
Aangezien Denorex niet meer verkrijgbaar is en Ketocozanol bij mij ook niet veel doet, heb ik nu Tarmed gekregen, ook een koolteershampoo. Is dat misschien wat?
Maris schreef:Sorion al geprobeerd ? Daar is ook zalf van in een probeertubetje.
kiki1976 schreef:Maris schreef:Sorion al geprobeerd ? Daar is ook zalf van in een probeertubetje
Zalf is geen optie, zit voornamelijk in haar haar. Daarnaast al vrij veel andere merken die vrij verkocht mogen worden geprobeerd maar werkt niet.
Ze heeft het helaas van haar vader, die heeft ook psoriasis (al schijnt het niet erfelijk te zijn). Maar hij heeft het op zijn lichaam en weer niet op zijn hoofd. Maar heel veel werkt bij hem ook niet
Suzanne F. schreef:Mijn dochter gaat elk half jaar naar de dermatoloog maar die geeft aan dat er alleen een soort lotion is wat je op de plekken moet doen. Die Denorex shampoo is er inderdaad niet meer. Er bestaat voor paarden nog wel teershampoo, misschien dat eens proberen? Denorex was een mix van teershampoo en menthol als het goed is.
Momo94 schreef:Ik gebruik de shampoo van mediceuticals en ik heb geen plekken meer op mijn hoofdhuid en gezicht. Ja, ik was mijn wenkbrauwen en onder mijn ogen ook met deze shampoo ivm eczeem.