Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
twee keer.. haha.
IMANDRA schreef:Ooooooh dit topic!![]()
@Frummels: woh das een diepe wond! Gelukkig heb ik een bestekla
Ik heb er ook een paar!
Wat zou hier nu allemaal mis zijn![]()
[ [url=m/bnDVNc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Werd natuurlijk e.e.a. weggebeitelt, met als resultaat:Spoiler:
[ [url=m/ah3kXj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen het beter genezen was tijdje een mooi gat gehad:Spoiler:
[ [url=m/70FsDo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bizar hoe een grof geweld ze gebruiken om die dingen eruit te krijgen, door de goede verdoving voelde ik niets, behalve de druk die ze zetten, ik werd zowat uit de operatie stoel getrokken.
Suliko schreef:Ooh dat mes in die arm!!IMANDRA schreef:Ooooooh dit topic!![]()
@Frummels: woh das een diepe wond! Gelukkig heb ik een bestekla
Ik heb er ook een paar!
Wat zou hier nu allemaal mis zijn![]()
[ [url=m/bnDVNc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Werd natuurlijk e.e.a. weggebeitelt, met als resultaat:Spoiler:
[ [url=m/ah3kXj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen het beter genezen was tijdje een mooi gat gehad:Spoiler:
[ [url=m/70FsDo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zulke gezellige verstandskiezen had ik ookBizar hoe een grof geweld ze gebruiken om die dingen eruit te krijgen, door de goede verdoving voelde ik niets, behalve de druk die ze zetten, ik werd zowat uit de operatie stoel getrokken.
![]()
Had je ook van die prachtige hamsterwangen de dagen erna?
. Ben verdorie drie keer teruggeweest omdat ik zulke k*tkiezen had. Had eigenlijk nog een vierde keer terug gemoeten voor nog een andere helft van de kies (vanwege zenuw hebben ze mijn onderste twee verstandskiezen er steeds per helft uitgehaald) maar die is vergroeid met mn kaak dus die hebben ze (gelukkig) laten zitten.
Been klapte uiteindelijk letterlijk open en heb dus aan een dubbele antibiotica kuur gezeten. Inmiddels paar jaar geleden, maar zit enorm veel littekenweefsel en blijft verdikt. 

MirandaFuego schreef:Daarnet iets heeel kleins en heel vervelends gekregen.![]()
Krijg' m er niet uit..![]()
[ [url=m/0yxgOi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier wil het nog wel eens helpen om in zo'n geval de hand een tijdje in warm water te weken (eventueel met soda, maar dat gebruik ik ook niet altijd). Dan wil het er door het weken nog wel eens net ver genoeg eruit gedrukt worden zodat je hem met een pincetje alsnog kunt pakken.