Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vermoed dat dat voor veel mensen met autoimuun oorzaak geldt. Je lichaam blijft zichzelf toch continue aanvallen
Mijn vermoeidheid is minder en de vaagheid is aardig weg ook.
En ik kan me niet voorstellen hoe mijn autoimuun ellende kan verdwijnen door anders te eten als je al een normaal gzond matig eetpatroon hebt.
marleen_usar schreef:Nee niet spannend zonder medicijnen, ik slik wel een handvol kruiden suplementen Die zorgen voor een goede schildklierwaarde.
beginnen met een liter water met citroen. Op zich smakelijk maar een volledige liter? Dat is aardig veel. Ik snap wel dat je er van afvalt in kilos. Als je alle snacks en tussendoortjes weglaat dan val je wel af door het flink verminderen van kilocalorien. En ik mis kauwen (alles smoothies en zacht eten) zodat je genoeg speeksel aanmaakt zodat je eten beter verteert.
Mkango schreef:Denk alsjeblieft wel héél goed na, dames, voordat je de adviezen van dit soort mensen op gaat volgen, helemaal als je dat niet doet in samenspraak met je eigen arts.
Mijn TSH steeg eerst in stapjes van 0,04 mIU/L naar 0,48 mIU/L, maar daalde vervolgens weer naar 0,3 mIU/L ondanks dat ik de levothyroxine weer een stap heb afgebouwd. Het lijkt erop dat mijn eigen schildklier het ineens weer doet. Heb geen selderijdrankjes gedronken trouwens, heel vreemd.
Moet nu eerst weer een aantal weken wachten om weer te prikken.
( en ja ik neem wél een glas lauw water, goed voor de stoelgang)
of jullie hebben allemaal een geweldige arts die tot het gaatje gaat om rest klachten aan te pakken want dan wil ik weten waar jullie zitten
tirzasarah10 schreef:Wisten jullie dat vele mensen met schildklier problemen en ondanks goede bloedwaardes maar toch heel veel klachten een heel andere oorzaak kunnen hebben?
Schildklier medicatie laat je cortisol stijgen waarvan je ook heel veel klachten kan krijgen waaronder de vele kilo's.