Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Ik gebruik ook runkeeper en dan kun je idd gewoon instellen dat je 5 km gaat lopen en dan zegt hij wanneer je klaar bent.![]()
Mijn ronde ga ik denk ik morgen doen, vandaag moet ik werken tot laat en morgen ben ik natuurlijk vrij omdat het een feestdag is, dat komt handig uit.
Ik strijd trouwens mee voor de laatste plaats, dus slakken opgepast.
Simoonzel schreef:Ik gebruik ook runkeeper en dan kun je idd gewoon instellen dat je 5 km gaat lopen en dan zegt hij wanneer je klaar bent.![]()
Mijn ronde ga ik denk ik morgen doen, vandaag moet ik werken tot laat en morgen ben ik natuurlijk vrij omdat het een feestdag is, dat komt handig uit.
Supervixen schreef:Simoonzel schreef:Ik gebruik ook runkeeper en dan kun je idd gewoon instellen dat je 5 km gaat lopen en dan zegt hij wanneer je klaar bent.![]()
Hoe doe je dat in runkeeper? Heb ik nog nooit gezien. Voel me heel blond nu
Neverland schreef:Simoonzel schreef:Ik gebruik ook runkeeper en dan kun je idd gewoon instellen dat je 5 km gaat lopen en dan zegt hij wanneer je klaar bent.![]()
Oh oh ik heb concurrentie!
Ik ga hem woensdag doen... Ga hem vandaag wel lopen maar heb dikke spierpijn (generale repetitie vandaag). Morgen rust en dan kan ik het woensdag voor het echt doen!