Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenara schreef:Ik lees jullie verhalen hier stilletjes mee ... Ik kan me alleen maar proberen inbeelden hoe het er in ziekenhuizen ed. nu aan toe gaat. Enorm respect en alle mogelijke virtuele steun die ik kan bieden aan het werk dat jullie doen! Meer dan netjes alle regels en maatregelen opvolgend kan ik momenteel niet voor jullie doen, maar ik hoop dat het iets zal uitmaken voor de toestanden die jullie nu dagdagelijks zullen meemaken. Alle sterkte toegewenst en oprecht bedankt voor de inzet!
Liezel1 schreef:Klinkt nogal heftig allemaal.
Uit de media komt het beeld naar voren dat er relatief weinig mensen sterven, maar als ik jullie zo hoor glippen ze je zomaar uit de handen.....
Barbabientje schreef:Ik meld me ook even.
Mijn eigen afdeling (AOA) is vanaf vandaag ook een cohort afdeling voor de ernstig sterke verdenkingen.
Vandaag en morgen even scholing optiflow zodat wij ook dat kunnen bieden.
edit:
tot donderdag was het juist extreem en eng rustig.
gomir schreef:Barbabientje schreef:Ik meld me ook even.
Mijn eigen afdeling (AOA) is vanaf vandaag ook een cohort afdeling voor de ernstig sterke verdenkingen.
Vandaag en morgen even scholing optiflow zodat wij ook dat kunnen bieden.
edit:
tot donderdag was het juist extreem en eng rustig.
Optiflow bij corona wordt in de meeste ziekenhuizen juist afgeraden. Dit geeft enorme aerosol vorming en dus extra risico's op blootstelling voor je personeel!
Liezel1 schreef:Klinkt nogal heftig allemaal.
Uit de media komt het beeld naar voren dat er relatief weinig mensen sterven, maar als ik jullie zo hoor glippen ze je zomaar uit de handen.....