De gedachten dat ik tot 1 juni thuis zit is killing voor mij...
En dan krijg je gewoon een opmerking via watsapp: je krijgt toch doorbetaald?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik meld mij ook. Licht verstandelijk beperkt, moeite met grote veranderingen. Werkte 4 dagen per week en ging 2 keer per week naar mijn ouders.. en nu... helemaal niks meer...
Whale schreef:Shadow0 schreef:Germie, heb je hulp die je kunt spreken? Want dit is ook heftig.
En anders hulp zoeken, want is niet echt 'gezond' hoe je hierop reageert telkens...
Cayenne schreef:Jammer dat je psychische hulp gewauwel noemt ook... Niet erg netjesGeef jezelf anders een skup onder je achterste.
Je bent volgens jou niet ziek dus dan overleef je dit ook wel weer. Het is nou eenmaal niet anders en deze maatregel voorkomt een nog ernstigere situatie zoals een volledige lockdown.
senna21 schreef:purny schreef:Ik meld mij ook. Licht verstandelijk beperkt, moeite met grote veranderingen. Werkte 4 dagen per week en ging 2 keer per week naar mijn ouders.. en nu... helemaal niks meer...
Kun je geen beroep doen op de begeleiding van de zorginstelling? Zij kunnen jou toch ook op afstand helpen (telefoon/digitale media)
Sterkte.
De datum van 1 juni is vooral gekozen m.b.t. de organisatie van grote evenementen. Als we ons allemaal netjes aan de regels houden, komen er wel andere oplossingen voor kleinere groepen.
We komen er wel!
germie schreef:Maar het is het voorjaar, de tijd waarin ik altijd mijn energie opbouw. De feestdagen zijn weggegooid, zit ik alleen thuis. Kan niets.
Je kunt wel zeggen anderen raken familie kwijt, nou geef mij dat virus maar en dan wil ik daarna de vrijbrief om te gaan en staan waar ik wil. Ik vier geen carnaval, ben nergens geweest, dus ook niet schuldig aan enige uitbraak, maar wel de dupe.
Psychische hulp heb ik nooit nodig, dat is de tak van de farmacie wat je graag volstopt met pilletjes die niet werken. Nee, dat is echt niet nodig voor mij.
Die hoogstens paar maanden betekenen dat ik meerdere dromen op moet geven, dat komt niet meer terug. Daarna willen mensen van alles van mij en omdat er dus 2.5 maand weggegooid zijn heb ik geen tijd meer voor mezelf. Ik heb het najaar in principe voor mijzelf vrijgehouden, maar dat gaat nu dus niet. Dus dan moet ik er voor anderen zijn.
Maar goed, verder zal ik er wel niet op ingaan, niemand zal dit begrijpen.
germie schreef:Je kunt wel zeggen anderen raken familie kwijt, nou geef mij dat virus maar en dan wil ik daarna de vrijbrief om te gaan en staan waar ik wil. Ik vier geen carnaval, ben nergens geweest, dus ook niet schuldig aan enige uitbraak, maar wel de dupe.
safina schreef:germie schreef:Maar het is het voorjaar, de tijd waarin ik altijd mijn energie opbouw. De feestdagen zijn weggegooid, zit ik alleen thuis. Kan niets.
Je kunt wel zeggen anderen raken familie kwijt, nou geef mij dat virus maar en dan wil ik daarna de vrijbrief om te gaan en staan waar ik wil. Ik vier geen carnaval, ben nergens geweest, dus ook niet schuldig aan enige uitbraak, maar wel de dupe.
Psychische hulp heb ik nooit nodig, dat is de tak van de farmacie wat je graag volstopt met pilletjes die niet werken. Nee, dat is echt niet nodig voor mij.
Die hoogstens paar maanden betekenen dat ik meerdere dromen op moet geven, dat komt niet meer terug. Daarna willen mensen van alles van mij en omdat er dus 2.5 maand weggegooid zijn heb ik geen tijd meer voor mezelf. Ik heb het najaar in principe voor mijzelf vrijgehouden, maar dat gaat nu dus niet. Dus dan moet ik er voor anderen zijn.
Maar goed, verder zal ik er wel niet op ingaan, niemand zal dit begrijpen.
Een paar weken terug was je nog iemand die tot in het extreme overal kansen in zag. Goedkope tickets, winst maken met beleggen etc etc. Vanwaar opeens die enorme omslag?
IHN schreef:safina schreef:
Een paar weken terug was je nog iemand die tot in het extreme overal kansen in zag. Goedkope tickets, winst maken met beleggen etc etc. Vanwaar opeens die enorme omslag?
ik vind je opmerking naar overkomen. Misschien bedoel je de vraag oprecht, maar het feit dat je zelf de controle kwijtraakt over je leven, normale dingen niet meer zelf mag bepalen kunnen een ontzettende angst en depressieve gevoelens geven.