bigone schreef:Op mp worden nog wel legpuzzels aangeboden, als diegenen ze nog willen /mogen verzenden een optie natuurlijk.
Ik heb een hoop liggen en via Facebook aangeboden uit te lenen aan vrienden, maar 0 animo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Ah, maar je brengt het:
Hier in NL mag je....
Vandaar de vraag, dat moet dus zijn, bij ons op stal mag je....
Lastige situatie voor sommige mensen. Je zou nog als je wilt sporten een abbo op een online programma kunnen afsluiten zoals fitchannel.com
Zonde van je geld om dat dan af te sluiten en niet te doen TS, misschien motiveert dat mooi!
MoppieFilou schreef:Moet je weten dat ik 5 minuten geleden 'Sims spelen' op mijn lijstje heb gezet, voor ik jouw bericht las
Memuska schreef:MoppieFilou schreef:Ik woon in Kasterlee, dus ten zuiden van Turnhout
Terzijde, ik in Lille
Ricie schreef:Ooh ik kom hier wel even mee lezen. Zit nu ook thuis, niet verplicht en in quarantaine ofzo. Maar het werk is bij ons wel redelijk ingestort volgensmij. Kan morgen nog een dagje werken gelukkig. Maar aangezien ik tot een risico groep behoor zit ik toch wel redelijk veel thuis en probeer ik niet al te veel buiten te komen.
Afgelopen week gelukkig nog wel me 2 nieuwe beestjes op kunnen halen. Dus daar kan ik ook wel redelijk wat tijd in steken
Verder ga ik dalijk dit topic eens op mijn gemakje doorlezen
[ [url=m/FH63bt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mWsZTm.jpg]Afbeelding[/url] ]
zonnebloem18 schreef:bigone schreef:Op mp worden nog wel legpuzzels aangeboden, als diegenen ze nog willen /mogen verzenden een optie natuurlijk.
Ik heb een hoop liggen en via Facebook aangeboden uit te lenen aan vrienden, maar 0 animo.
[ [url=m/tGvYAK.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoppieFilou schreef:Fantastische beestjes!!Ooit wil ik er ook graag twee verwelkomen! Heb je een foto van hun verblijf?
Ricie schreef:MoppieFilou schreef:Fantastische beestjes!!Ooit wil ik er ook graag twee verwelkomen! Heb je een foto van hun verblijf?
Wat super leuk! Ze zijn ook echt heel leuk, leuk om te lezen dat je ze ook wil. Lees je alleen wel echt heel goed in, zijn geen makkelijke dieren om te houden. Maar als je je goed inleest moet het goedkomen. Als je twijfelt, vragen hebt, advies wil of iets....dan mag je altijd PB'en. Dit zijn ook niet mijn eerste chins.
Foto van de kooi heb ik wel, heb er heel goedkoop een prachtige kooi bij kunnen krijgen. Ze zaten er bij de oude eigenaar heel zielig bij. Ik heb ze "opgevangen" omdat ze weg moesten ivm een alargie. Dus ben blij dat ik ze heb, ze zaten er qua kooi niet heel fijn bij. En ze kregen echt totaal verkeerd voer. Ze kregen snoepjes als hoofdvoer, en hooi, maar volgensmij veel te weinig. Ze zijn nog jong, het gaat goed met ze, dus die overname is gelukkig op tijd gekomen.
Foto 1 is hoe ze er bij zaten. Foto 2 is de kooi bij mij. Enige wat verandert is inmiddels, is het zaagsel eruit en beukensnippers er in. Maar had nog geen snippers, zaagsel ging bij mijn vorige altijd goed. Maar deze zaten het veel te veel te eten, dus ben de eerste dag dat ik ze had voor sluitingstijd nog even heel snel beukensnippers gehaald en even alles vervangen.
[ [url=m/cSM5Ku.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/82RG1k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kooi is nog wel wat magertjes nu vind ik, ze zijn er een heel stuk op vooruit. Binnenkort zsm al het plastic er uit en hout er in terug. En wil ook veel meer plankjes en spring opties in de kooi hebben.