Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Hevonen schreef:Normaliter krijg je dan vervanging. Als mijn hulp niet kan, regelen we altijd iets anders.
Die vervanging moet er wel zijn. Ik hoor ook vervanging te krijgen, maar vaak komt er niemand en mag ik blij zijn als er de week erna wel iemand komt.
LienC schreef:In deze regio hebben de meeste gemeentes een WMO afdeling wat vaak 'WMO' wordt genoemd en beslist de WMO consulent hoeveel uren mensen bijvoorbeeld krijgen aan huishoudelijke hulp of individuele begeleiding.
Daardoor is het wel gebruikelijk om te zeggen dat je 'de WMO' belt, wat dan eigenlijk het WMO loket/gemeente of je eigen WMO consulent isDat is in ieder geval in het Noorden gebruikelijk, misschien wel door heel NL maar dat weet ik niet want tot zover reikt mijn werkgebied niet
Maar allemaal bijzaak, als de nieuwe maar goed bevalt
LienC schreef:In deze regio hebben de meeste gemeentes een WMO afdeling wat vaak 'WMO' wordt genoemd en beslist de WMO consulent hoeveel uren mensen bijvoorbeeld krijgen aan huishoudelijke hulp of individuele begeleiding.
Daardoor is het wel gebruikelijk om te zeggen dat je 'de WMO' belt, wat dan eigenlijk het WMO loket/gemeente of je eigen WMO consulent isDat is in ieder geval in het Noorden gebruikelijk, misschien wel door heel NL maar dat weet ik niet want tot zover reikt mijn werkgebied niet
Maar allemaal bijzaak, als de nieuwe maar goed bevalt
Hevonen schreef:Fijn dat het zo is afgelopen.
Nickolay schreef:Nou eigenlijk was deze week extra, omdat vorige week afgezegd werd. En volgende week kan ze niet de volledige tijd. Maar ik ben allang blij dat ze op zo´n korte tijd iemand konden regelen.
Het klikt zeker beter, maar verder wacht ik het nog even af