Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Ik heb mijn racefiets nu binnen op een Tacx trainer staan.. ideaal om 's avonds nog even op te stappen, ik hoef er de deur niet voor uit dus een hele lage drempel.
Lieke schreef:san4nie schreef:Het topic gaat wel heel hard! Vaak voor mij een reden om af te haken, dus even zien hoe het hier verder gaat.
Vaak haken er in de eerste twee weken nog heel veel mensen af.
blubblabhoi schreef:Vanaf augustus 6kg kwijt, ik kom van 114kg. Denk dat ik nu iets lichter ben, maar de batterijen van m'n weegschaal zijn leeg haha. Eerder heb ik het rustiger aan gedaan, vanaf nu ga ik er voor. Ben in 2019 erachter gekomen dat ik PCOS heb waardoor het afvallen wat moeilijker gaat, maar ik heb er zin in
Anniekskie schreef:blubblabhoi schreef:Vanaf augustus 6kg kwijt, ik kom van 114kg. Denk dat ik nu iets lichter ben, maar de batterijen van m'n weegschaal zijn leeg haha. Eerder heb ik het rustiger aan gedaan, vanaf nu ga ik er voor. Ben in 2019 erachter gekomen dat ik PCOS heb waardoor het afvallen wat moeilijker gaat, maar ik heb er zin in
Hier ook PCOS ik heb heel veel baat gehad bij goede begeleiding van een diëtiste, weet niet of je daar ook al langs bent geweest?
Heb anders evt ook nog wel gegevens van mijn dieet die ik toen gevolgd heb en die naast afvallen ook voor andere PCOS klachten veel vermindering gaven. Maar ja dat het bij mij goed werkte garandeert natuurlijk niet dat dat bij een ander ook helpt.
Renske_W schreef:Ik probeer minder in huis te halen, en ook dingen die ik minder lekker vind.
Heb met mijn vriend wel afgesproken dat we doordeweeks geen chips meer pakken maar alleen in het weekend.
En bij de koffie houden we het bij 1 koek ipv een half pak.
LadyMadonna schreef:Net m’n avondeten op, en nu as usual, ontzettende cravings naar zoet...
Negeren, negeren, negeren....,
Lieke schreef:san4nie schreef:Het topic gaat wel heel hard! Vaak voor mij een reden om af te haken, dus even zien hoe het hier verder gaat.
Vaak haken er in de eerste twee weken nog heel veel mensen af.
Dieuwke_ schreef:Dat is in de sportschool ook altijd zo![]()
Voor de dames die centimeters bijhouden, welke plaatsen meten jullie allemaal?