[***] schreef:Het is inderdaad bij mij de vraag of het mentale voortkomt uit het fysieke, of dat het fysieke erger wordt door het mentale. Dat is niet meteen duidelijk, hoewel mijn persoonlijk gevoel het eerste zegt. Maar uiteindelijk maakt het ook niet uit, want het is een cirkel en daar moet uitgeraakt worden.
Mbt aantonen van ontstekingen is het wel zo dat bij mij, bij elke willekeurige bloedname, mijn CRP verhoogd is. Dit kan variëren van net boven de grens tot toch wel een stukje erboven, maar nooit zo hoog als je ziet bij echte infecties of mensen die in het ziekenhuis terecht komen ofzo. Dus het is allemaal niet super serieus, maar het toont wel aan dat er iets in mijn lichaam speelt wat niet in de haak is. Alleen is het niet zo makkelijk om er een oplossing voor te vinden.
Dat is dus precies wat ik bedoel, dat klopt niet..dus er is iets aan de hand maar het is moeilijk uit te vogelen wat en bij de reguliere geneeskunde loop je tegen een muur aan. Omdat ze een heleboel weten maar ook nog een heleboel niet weten. Wellicht is het een idee om naar een goede alternatieve behandelaar te gaan. En volg je gevoel, want ik denk dat dat je leidraad is naar meer "wijsheid".