Goede sportlegging, die niet afzakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: Goede sportlegging, die niet afzakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 23:48

Gymshark zakt bij mij ook af helaas.
Ik heb meerdere modellen.

Balko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 09:46

Hier Maya Delorez sportbroek, zit fantastisch!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 09:48

Riviera87 schreef:
Stronger! 100%

+1

Nike of alles van decathlon o.a. zakt echt enorm af bij mij. Stronger blijft bij mij echt top zitten door de brede band. Deze kun je vaker in sale kopen of anders via vinted ofzo maar ik vind ze de investering wel echt waard gezien de kwaliteit • ze gaan echt super goed mee en slijten nauwelijks. Zitten fantastisch.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 10:09

De trailbroeken van nike (epic luxe) die zakken bij mij niet af en schijnen niet door.
Die van Rohnisch met hoge taille ook niet.
Van h&m heb ik ook ooit een fijne gehad met patroon en gedragen tot de kleur helemaal verwassen was.

Maar die van Gymshark zijn echt verschrikkelijk. Na 1 of 2 keer wassen is de stof gaar ofzo. Dan zakken ze verschrikkelijk af bij mij.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 10:18

Ja Stronger koop ik ook enkel in de sale. Met een beetje geluk heb je zo 40% korting. Kwaliteit blijft ook goed! Ik heb ze nu een jaar en wordt wekelijks gewassen en gedragen. Ze zijn nog steeds mooi de kleur en stofje blijft ook goed stevig.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 00:37

Ik heb er eentje van stronger besteld. Hopelijk beter dan de 2 gymsharks die ik onlangs heb gekocht. Ik wilde pockets voor mijn telefoon. Had al 2 gymshark broeken, die zaten top, maar deze nieuwe 2 verschrikkelijk. Zakken enorm af bij fitness en yoga.

Dankzij dit topic overtuigd van stronger, hopelijk vlot in huis en kan ik hem volgende week uitproberen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 01:17

Ik lees even mee. Ik zoek naar het onmogelijke blijkbaar. Voor het sporten heb ik een nauwsluitende lange broek nodig die niet volledig synthetisch is. Ik heb een oude broek van Tommy Hilfiger die echt perfect is, 100% katoen, zakt niet af, neemt voldoende vocht op zonder snel op te drogen. Helaas is die broek al jaren uit het assortiment.

Ik zoek dus:
- strakke broek tot op de enkels
- zakt niet af
- liefst 100% katoen
- niet al te snel op drogen als hij nat is (dit is echt heel belangrijk ivm het soort training)
- maar m/l
- Max €200

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:01

Ik zweer ook bij stronger, heb nu een lange en korte broek uit de Etna lijn.
Lang leve 20% kortingscode die je regelmatig vind. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:34

Die van Stronger zitten inderdaad heel fijn maar zijn te synthetisch voor wat ik nodig heb. Mijn kleding wordt nat gemaakt en moet ook minimaal 1,5 tot 2 uur nat genoeg blijven. Die synthetische broeken drogen zo razendsnel op.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:45

Hier de broeken van womens best!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:45

Tazzey, al eens naar merino sportleggings gekeken van icebreaker? Geen katoen, maar voldoet verder wel aan je eisen. Ik ben nu wel heel benieuwd wat voor sport je doet waarbij je nat moet blijven. :=

Ik ben blij met de leggings van under armour en ninepine! Die hebben naast een elastische tailleband ook een koord. Ik hoef ze niet heel strak te doen, dus het snijd niet, maar ze zakken absoluut niet af.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:04

Ik heb over mijn kleding een EMS pak dat elektriciteit doorgeeft. Als mijn kleding opdroogt dan word ik gefrituurd. Dus de kleding moet best een poosje goed vochtig blijven want om tussen door alles los te koppelen, mijn EMS pak uit te trekken en de boel opnieuw nat te maken is geen doen. Dan koel ik te veel af en krijg ik weer andere problemen. Ik doe deze training als onderdeel van een zwaar revalidatie traject.

Ik heb dus de broeken van Stronger liggen, ook een van Gymshark en wat andere merken maar zodra de stof voor meer dan 60% uit synthetische vezels bestaat dan geleid het niet goed en het droogt te snel op.

Ik heb nu dus één broek van Tommy die echt perfect is maar ik sport drie keer per week, laten drogen en weer aantrekken vind ik echt niet heel fris. Dus ik moet nu drie keer per week een wasmachine aanzetten met één broek erin en dat vind ik eigenlijk een beetje zonde.

Ik ga zeker eens naar die merino legging kijken. Dat klinkt perfect! Bedankt voor de tip.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:58

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:03

Ik gebruik athletic bee. Maar dat zijn wel van die leggings met een booty lift en dus een lijntje over je bilnaad . Ik vind ze heel fijn maar je moet ze wel durven dragen . Heel hoge dikke stugge tailleband die meteen je buik een beetje naar binnen zuigt.

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:13

Absolem schreef:
Ik gebruik athletic bee. Maar dat zijn wel van die leggings met een booty lift en dus een lijntje over je bilnaad . Ik vind ze heel fijn maar je moet ze wel durven dragen . Heel hoge dikke stugge tailleband die meteen je buik een beetje naar binnen zuigt.

[ [url=m/8bW9vK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blijven die ook een beetje mooi? Heb je merken waarmee ze beetje vergelijkbaar zijn? Ik twijfel al zo lang om ze te bestellen!

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:13

Ik heb enkel maar Nike, zweer er bij.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:15

Ik draag leggings van USA pro. Enige merk wat bij mij niet af zakt. Ze zijn ook corrigerend, high waist en kosten geen drol. Kwaliteit blijft ook goed. Echt super tevreden mee.

https://www.sportsdirect.com/usa-pro-co ... e=34601303

1 maat groter bestellen en dan zit je helemaal safe.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:23

Suliko schreef:
Tazzey, al eens naar merino sportleggings gekeken van icebreaker? Geen katoen, maar voldoet verder wel aan je eisen. Ik ben nu wel heel benieuwd wat voor sport je doet waarbij je nat moet blijven. :=

Ik ben blij met de leggings van under armour en ninepine! Die hebben naast een elastische tailleband ook een koord. Ik hoef ze niet heel strak te doen, dus het snijd niet, maar ze zakken absoluut niet af.

Ik heb net de 260 ZoneKnit broek besteld. Ik ben heel benieuwd. Ik laat het hier weten!

nereids schreef:
Als je op aboutyou sportleggings zoekt met materiaal katoen krijg je bv deze:
https://www.aboutyou.be/p/puma/sportbroek-10157747
95% katoen, zoek je zo iets?
Maar daarvan weet ik natuurlijk niet hoe de pasvorm is.

Zalando heeft een optie 100% katoen filter zie ik.
https://www.zalando.nl/sporttights/?upp ... ure_cotton

Ik heb de Puma ook besteld in bordeaux rood. Ik ben heel benieuwd. Bedankt voor de tip!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:51

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:56

Die heb ik ook geprobeerd. Die zakt af, is van plastic en ademt totaal niet. Nee, die vond ik helemaal niet prettig.

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 17:06

Gymshark Vital & Flex zijn mijn favorieten. Squatproof, niet snel stuk en heel comfortabel
Hun Adapt leggings zijn mooi, maar die zakken echt af, die koop ik nooit meer.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 21:03

Gianti schreef:
Absolem schreef:

Blijven die ook een beetje mooi? Heb je merken waarmee ze beetje vergelijkbaar zijn? Ik twijfel al zo lang om ze te bestellen!

Ik gebruik m net een maand dus of ze mooi blijven weet ik nog niet. Tot nu toe ben ik er heel erg over te spreken .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 12:53

Absolem schreef:
Gianti schreef:

Ik gebruik m net een maand dus of ze mooi blijven weet ik nog niet. Tot nu toe ben ik er heel erg over te spreken .[/quote]

Misschien dan toch maar eens proberen! Had die van physiq en die bleven wel afzakken. En had beetje gevoel dat die twee merken op elkaar lijken

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:48

Mijn all time favo is Fusion. Enige broek die bij mij perfect blijft zitten met hardlopen. Al het andere wat ik heb geprobeerd zakt af....

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:55

De broeken van Halara zijn echt heerlijk! Zowel de sportlegging als de sportbroek met touwtjes, beide squat-proof. Ik bestel tegenwoordig al m’n broeken daar en ik draag ze dagelijks ivm werk :D