Ik draag momenteel geen parfum want heb de hele dag een baby bij me. Maar als ik tzt weer ga werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peuk schreef:Ik denk dat ik er een stuk of 15-20 heb. Mijn favorieten die ik nu in de kast heb staan:
Marc Jacobs - Daisy (zomer)
Dolce & Gabanna - Light Blue (zomer)
Chloé - Signature (werk)
Maar mijn absolute favoriet is Lancome - Tresor Midnight Rose. Wel echt een heftige geur, dus die draag ik alleen bij bepaalde gelegenheden. Voor doordeweeks is die veel te zwaar. Giorgio Armani - Sensi White Notes is mijn favoriete parfum ooit. Helaas niet meer verkrijgbaar (waar ik oprecht verdrietig om ben haha).
Volgende aankoop wordt Lady Million Empire. Heerlijk! Alleen (nog) erg duur.
Kayleigh__ schreef:Rituals victoire d'ambre is mijn favoriet. Helaas een limited edition en niet meer te koop. Ben nog steeds opzoek naar een soortgelijke parfum.
Op plek twee staat mijn dagelijkse parfum Coco Chanel. Deze wissel ik af met Coco Mademoiselle van Chanel.
Meer parfum heb ik niet, vind het prettig om vaste geuren te hebben.
enny schreef:Peuk schreef:Ik denk dat ik er een stuk of 15-20 heb. Mijn favorieten die ik nu in de kast heb staan:
Marc Jacobs - Daisy (zomer)
Dolce & Gabanna - Light Blue (zomer)
Chloé - Signature (werk)
Maar mijn absolute favoriet is Lancome - Tresor Midnight Rose. Wel echt een heftige geur, dus die draag ik alleen bij bepaalde gelegenheden. Voor doordeweeks is die veel te zwaar. Giorgio Armani - Sensi White Notes is mijn favoriete parfum ooit. Helaas niet meer verkrijgbaar (waar ik oprecht verdrietig om ben haha).
Volgende aankoop wordt Lady Million Empire. Heerlijk! Alleen (nog) erg duur.
Midnight rose is ook mijn favoriet en ik draag hem wel dagelijks![]()
Krijg heel vaak te horen dat ik zo lekker ruik en meerdere mensen hebben de parfum daarom ook geprobeerd. Alleen niet ook gekocht want blijkbaar paste de geur bij hun wat minder goed