Ik heb ZOVEEL jeuk..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freya6

Re: Ik heb ZOVEEL jeuk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 08:28

Allergieën schijnen vanuit darmen en lever te komen, zouden als je darmen opknapt minder kunnen worden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:24

Def schreef:
MerleSimone schreef:
Huisstofmijt allergie ben ik bekend mee! Maar waarom het dan in vlagen komt en voornamelijk in de winter.. :?

In de winter is de ventilatie in huis veel minder, dus meer mijten. De verwarming gaat ook aan, waardoor je een drogere huid krijgt en daardoor ook sneller jeuk. Zomers zetten mensen de deuren en ramen open en ventilatie schuifjes.
Mijn vriend heeft ook in de winter alleen last hiervan en dan vooral in droge periodes. Hij slikt sinds een aantal jaren anti histamine en daarbij een neusspray en dat gaat eigenlijk heel goed.
In de winter in hele droge periodes heeft hij nog wel eens last van jeuk maar verder weinig.

Ik slik ook sinds een aantal jaar Anti Allergiepillen, ivm Huisstofmijt en heb in de winter ook veel last van.
Als ik het niet slik dan krab ik mij zelf helemaal kapot in mijn slaap, bij mij zie je dan wel iets op de huid zitten.

Maar als ik er last van krijg moet ik braaf iedere avond, winter lang door een Fexofenadine 180mg slikken.
En ik krijg voor de droge huid Lanette crème dacht ik dat is veel vetter dan normale vaselines.

Heb er gelukkig nu nog geen last van. :)