appiesjappie schreef:Hadden jullie dan ook niet het gevoel dat jullie moesten blijven bewegen? Ik vind het lekker om stil te liggen
Ik zat altijd rechtop. Na een tijdje kon ik weer gaan liggen. Laatste aanval leek het net of ik moest bevallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:Hadden jullie dan ook niet het gevoel dat jullie moesten blijven bewegen? Ik vind het lekker om stil te liggen
Lalidan schreef:Ik lag plat op mijn rug, met mijn armen boven mijn hoofd. Het liefste had ik met holle rug gelegen, als dat had gekund.
Maar als de stenen niet zo groot zijn, is het logisch dat het minder pijn doet en sneller voorbij is dan bij bijvoorbeeld een volledige blokkade van de galwegen.
appiesjappie schreef:Ik gebruik ook geen bitterzout meer. Ik denk inderdaad dat ik deze week gewoon ga bellen. Dan ben ik in iedergeval weer een stapje verder. Heb ik misschien een stok achter deur
Gimme_Joy schreef:appiesjappie schreef:Ik gebruik ook geen bitterzout meer. Ik denk inderdaad dat ik deze week gewoon ga bellen. Dan ben ik in iedergeval weer een stapje verder. Heb ik misschien een stok achter deur
Je moet ook een beetje aandringen hoor... ze zijn niet zo snel met diagnose/prognose. Bij mij niet, bij een vriendin ook niet.
Ergens ook wel logisch natuurlijk, ze willen niet voor "niks" gaan opereren/behandelen, maar ik heb er zelf 2 jaar op gewacht en dan word je echt niet vrolijk.
Citaat:Zelf geloof ik echt niet dat je de stenen als ze op een echo echt gezien zijn je ze met bitterzout weg kan krijgen eerlijk gezegd
Janneke2 schreef:Citaat:Zelf geloof ik echt niet dat je de stenen als ze op een echo echt gezien zijn je ze met bitterzout weg kan krijgen eerlijk gezegd
...en zo komen de praatjes in de wereld.
Gesteld dat iemand opteert voor de optie 'via deskundig advies en begeleiding stenen klein krijgen en langs natuurlijke weg laten verdwijnen',
dan kan bitterzout kan een nuttige rol spelen, maar deze rol - nee.
Als je het zo stelt, geloof ik er ook geen barst van.![]()
Citaat:Het is natuurlijk wel iets meer dan dat. Je moet eerst een week lang een intensief natuurlijk appelsap drinken, dat verzacht de galgangen (in de week daarvoor al flink afbouwen qua voeding).
Citaat:En het bitterzout met citroen en olijfolie is alleen voor het slapen gaan meen ik.
Janneke2 schreef:Citaat:Het is natuurlijk wel iets meer dan dat. Je moet eerst een week lang een intensief natuurlijk appelsap drinken, dat verzacht de galgangen (in de week daarvoor al flink afbouwen qua voeding).
...eerlijk gezegd was mijn voorbereiding langer en uitgebreider dan dit.Citaat:En het bitterzout met citroen en olijfolie is alleen voor het slapen gaan meen ik.
Nee, ook weer anders - maar dat is aan de begeleidende arts.