Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Iris1702 schreef:@ Needje Benen duurde bij mij ook enige tijd voor die begonnen te verander, ik merk dat ze bij mij oom minder snel ontwikkelen. Laatste tijd gaat het beter.
Ik ben niet bekend met Bret Contreras... kun je er iets meer over vertellen?
In mijn schema's zit veel afwisseling de ene maand 2 leg days en de andere periode 1 legday
Meestal heb ik split schema's en soms een opeens weer een keer een maandje een full body schema.
Ook veel variaties is tempo's om de spier uit te blijven dagen.
Bret Contreras is een trainer uit de USA. Staat bekend als the Glute guy. Hij heeft de hipthrust ontwikkeld.
Hij heeft dus online een trainingsprogramma. Booty by Bret heet het. 3x full body en 2 optionele glute days.
In basis heb je meestal een vorm van de grote lifts. DL, squat, bench, hipthrust en chin up.
Mensen denken vaak dat het te simpel is. Maar Bret denkt echt na. Je kan na de workout altijd nog 10 min extra oefeningen doen als je ergens extra aandacht aan wilt geven.
Ooit zou ik wel personalized willen. Maar 120 dollar per maand kan ik nu even niet missen.
BBB kost 30 dollar per maand. En je kan feedback vragen via de (besloten) FB pagina.
Op insta is het @bretcontreras1
linoleum schreef:Ik blijf groot voorstander van de term treatmeal in plaats van cheatmeal. Jezelf belonen klinkt veel beter dan iets doen wat niet mag. En blijven tracken, zolang ik niet meer bijhoudt in MFP, is het einde gelijk zoek.
Eulogy schreef:Merle; haha ja klopt, leuk zo'n specifiek topic voor krachttraining nu![]()
Ik heb destijds volgens mij wel eens foto's geplaatst van m'n shape vorig jaar tijdens mijn prep haha, inmiddels ben ik iets van 10kg zwaarder en vind ik mezelf eigenlijk veel mooier zo. Maar wat jij ook al zegt, eigenlijk zijn alle foto's die ik heb in ondergoed dus niet echt boktwaardig![]()
Ik heb over 2 weken dus m'n eerste powerlift wedstrijd! Vorige week had ik ineens een +10kg pb op m'n deadlifts dus ik heb er heel veel zin in. Ik vind dit echt een stuk leuker dan bodybuilding. Ik train 5 keer per week, 2x deadlifts + accesoires, 2x squats + accesoires, 2x bench + accesoires. 1x per week heb ik dan dus 2 van de main lifts in 1 sessie, welke dat zijn is per blok verschillend.
Castilja schreef:Gaaaaf Iris!!! Hoe vaak train je per week voor dat resultaat? Heb je misschien al eens gezegd hoor maar ga nu even niet alle pagina's teruglezen
Kabayo schreef:Oh dit lijkt mij ook wel wat! Ik heb tijdje gefitnesst en ik vond het heerlijk. Je deed wat. Maar ik miste uitdaging . Ik was alleen en moest zelf mijn trainingen bedenken. Uiteindelijk mee opgehouden omdat ik na een halfuur al buiten was elke keer...
Eulogy schreef:Bedankt!
Wat goed! Heel knap! Is dat bij een Anytime toevallig?
Filmpjes kun je alleen plaatsen door ze eerst ergens te uploaden zeker? Moeite
Eulogy schreef:Maar blijven ze dan ook goed? In mijn ervaring gaat bij goedkope leggings de stretch er echt snel uit en worden ze lelijk.
Ik heb trouwens echt van alles, 2 of 3 Gymsharks, 2 van My Protein (aanrader!), Nike, Adidas. De Victoria's Secret knockout tight is by far m'n favoriete legging, maar ook heel duur dus daar heb ik er maar 1 van, helaas
Suzanne F. schreef:Oeh ik ga maar ontstippen denk ik want ik krijg een minderwaardigheidscomplex van die mooie lichamen hier. Prachtig.