Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Misschien dan gewoon geen relatie nemen met iemand die een baard heeft? Wat als die persoon een baard bij zichzelf leuk vindt staan, dan zou hij die maar af moeten scheren omdat jij dat wilt.
Janine1990 schreef:In het kader van 'laat maar waaien' en 'fiets de maatschappij' tekent zich bij mij vaak een beeld af. Mannen met ongetrimde baarden, geitenwollen sokken, corduroy broeken en gele tanden. Vrouwen met sluik haar en zonder make up. Beide lopen met gekromde schouders en zien er jaren ouder uit dan ze zijn.
Amber_anne schreef:Maar als jullie scheren hoe lang blijf het dan weg?
Als ik ochtends scheer dan heb ik na een paar uur stoppels. Ik ga niet twee keer per dag scheren dus dan houdt het snel op met altijd glad zijn
Air schreef:Janine1990 schreef:In het kader van 'laat maar waaien' en 'fiets de maatschappij' tekent zich bij mij vaak een beeld af. Mannen met ongetrimde baarden, geitenwollen sokken, corduroy broeken en gele tanden. Vrouwen met sluik haar en zonder make up. Beide lopen met gekromde schouders en zien er jaren ouder uit dan ze zijn.
Wat jammer dat jouw brein zo in vooroordelen denkt. Heb je daar zelf geen problemen mee?
Janine1990 schreef:In het kader van 'laat maar waaien' en 'fiets de maatschappij' tekent zich bij mij vaak een beeld af. Mannen met ongetrimde baarden, geitenwollen sokken, corduroy broeken en gele tanden. Vrouwen met sluik haar en zonder make up. Beide lopen met gekromde schouders en zien er jaren ouder uit dan ze zijn.
Amber_anne schreef:Maar als jullie scheren hoe lang blijf het dan weg?
Als ik ochtends scheer dan heb ik na een paar uur stoppels. Ik ga niet twee keer per dag scheren dus dan houdt het snel op met altijd glad zijn
Lynnepinny schreef:Janine1990 schreef:In het kader van 'laat maar waaien' en 'fiets de maatschappij' tekent zich bij mij vaak een beeld af. Mannen met ongetrimde baarden, geitenwollen sokken, corduroy broeken en gele tanden. Vrouwen met sluik haar en zonder make up. Beide lopen met gekromde schouders en zien er jaren ouder uit dan ze zijn.
Wat een vooroordelen! Is make-up nodig dan? Ik heb het nog nooit in m'n leven gedragen, en zie er zeker niet krom en jaren ouder ogend uit. Ik ken overigens heel veel meiden die nooit make-up dragen, dat is niet raar. Dat betekent niet dat je niet verzorgd bent.
Bij mij tekenen bepaalde groepen ook heel wat af, maar laat ik daar maar niks over zeggen
SusanH schreef:Haren altijd weg met epileren? Waar kan ik tekenen?