Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:kiwiwitje schreef:Voor vaccineren. Maar wel “met mate” mijn honden en pups worden getitert om het juiste ent moment te bepalen en niet onnodig teveel te enten. Iets behalve weil en kennelhoest. Die ent ik niet en zijn niet te titeren.
De babyentingen bij mensen zijn niet te titeren zover ik weet maar zou ik wel geven.
Overigens word een vorm van titeren wel gedaan bij mensen met de hepatitis entingen. Mijn moeder is daardoor meerdere keren gevaccineerd omdat haar hepatitis entingen niet aansloegen.
Even uit interesse: ik dacht dat Weil juist een belangrijke inenting was?
ElviraKelan schreef:Maar vooruit ik ben de beroerdste niet
https://www.nvkp.nl/ziekten-en-vaccins/ ... alskanker/
https://www.google.com/amp/s/zorgnu.avr ... door-rivm/
janderegelaa schreef:ElviraKelan schreef:Maar vooruit ik ben de beroerdste niet
https://www.nvkp.nl/ziekten-en-vaccins/ ... alskanker/
https://www.google.com/amp/s/zorgnu.avr ... door-rivm/
Link naar een onderzoek. Niet naar een anti vaxxers lobby artikeltje.
Overigens heb ik niets over echtscheiding gepost.
Karma schreef:verootjoo schreef:Waar geen hygiëne en voedsel is zijn ook vaak geen vaccinaties, dus ja.
Hier in NL hebben we wel hygiene en goed voedsel, maar ook mazelenepidemieen. Frankrijk, Italië. Zou ik niet onder de onontwikkelde landen willen scharen.
Verstand hebben we er hier ook van, maar bij een virus kun je weinig anders dan uitzieken (al dan niet in het zkh) en hopen dat je er ongeschonden uit komt. Bacterien zijn te behandelen, virussen niet.
En de rest; aan gedachten en ‘ik denk’ heb je weinig. Het wordt onderzocht, bewezen en aangetoond. Dan kun je denken wat je wilt, maar je gedachten kloppen dan gewoon niet, helaas.
Vaccinaties ondermijnen het immuunsysteem niet, het maakt het sterker.
waar dan? Wat noem jij epidemieën qua aantallen? Ken jij mensen met de mazelen?
Vroeger was de mazelen een onschuldige kinderziekte. Let wel; kinderziekte, geen babyziekte.
Sommige mensen kunnen ze echt álles wijsmaken.
Trouwens in mijn familie (grote familie) waarvan de meerderheid niet gevaccineerd werd in die tijd of zeer beperkt (ook familielid verloren door een pokkenvaccin) heeft niemand mazelen gehad en ze kenden ook niemand met mazelen, op school of omgeving.
Opmerkelijk te noemen...
Magrathea schreef:Karma schreef:Helaas gaat die vlieger dus niet op, vaccineren maakt niet automatisch beschermd.
En er zijn echt genoeg mensen die volledig gevaccineerd zijn en zo’n beetje alle kinderziektes gehad hebben.
Jij kende toch niemand die de mazelen had gehad?![]()
Ben benieuwd naar je cijfers. En dan graag naast de cijfers van een vergelijkbare groep die niet (volledig) gevaccineerd is. Dan ben ik benieuwd of er inderdaad geen enkel verschil is.
rien10 schreef:Maxima_S schreef:Even een ander geluid anders wordt het wel heel eenzijdig
Wij hebben ons besluit zeer weloverzogen gemaakt en blijkbaar wordt dat, hier op bokt, compleet afgebrand op basis van wat iedereen ziet als ‘zogenaamd’ wetenschappelijk bewijs...dat is ok hoor maar ik schrijf dit dus niet om een discussie te starten, enkel om ookeen ander geluid te laten horen.
Wij vaccineren niet...helemaal niet. Zo doe ik meer niet wat gangbaar is en zijn wij vooral blij nog de mogelijkheidte hebben hier vooral zelf over te kunnen beslissen.
Er is nooit een ‘double blind’ onderzoek voor een enkel vaccin geweest (met placebo controle groep) omdat het testen op babies niet ethisch zou zijn? Maar het dan massaal in babies inspuiten lijkt dat wel te zijn? Heel vreemd....dus er kan met geen enkel bewijs gezegd worden dat vaccins veilig zijn...punt.
Ik ken iemand die polio heeft gehad.
Hij was niet ingeënt en vervloekt zijn ouders. Heb jij wel eens met iemand gesproken die dank zij het “verstandige” gedrag van zijn ouders gehandicapt is geworden?
Zou je eens moeten doen. Ga je een stuk verstandiger van redeneren.
Anoniem schreef:Zo wordt nu vaccinatieschade afgeschoven, ontkent en belachelijk gemaakt.
Heel vervelend voor degenen die dat treft.
Zoolgangster schreef:Anoniem schreef:Zo wordt nu vaccinatieschade afgeschoven, ontkent en belachelijk gemaakt.
Die schade, als die al door de inentingen komt, weegt meestal niet op tegen de ellende die je krijgt door de ziekte zelf. En meestal zijn de risico-groepen bekekend, zoals bij de pokken-enting vroeger, die risico's gaf, maar de gruwelijkheden van de ziekte zelf, maakte dat niemand klaagde, maar mensen met huidafwijkingen werden uit voorzorg niet ingeënt. Er bleef genoeg groeps-immuniteit over om deze horror ziekte uit te roeien.
De kans dat je kind een ongeluk krijgt als het naar school gaat is veel groter, dan dat het iets krijgt door inenten, kinderen dus maar niet meer naar school laten gaan? Want oe, stel dat...
KarmaChansy schreef:paddraigh schreef:Iemand toevalig/ervaring bekend met de fsme vaccinatie mbt tot besmette teken?
Niemand?
Zoolgangster schreef:[naam] schreef:Zo wordt nu vaccinatieschade afgeschoven, ontkent en belachelijk gemaakt.
Die schade, als die al door de inentingen komt, weegt meestal niet op tegen de ellende die je krijgt door de ziekte zelf. En meestal zijn de risico-groepen bekekend, zoals bij de pokken-enting vroeger, die risico's gaf, maar de gruwelijkheden van de ziekte zelf, maakte dat niemand klaagde, maar mensen met huidafwijkingen werden uit voorzorg niet ingeënt. Er bleef genoeg groeps-immuniteit over om deze horror ziekte uit te roeien.
De kans dat je kind een ongeluk krijgt als het naar school gaat is veel groter, dan dat het iets krijgt door inenten, kinderen dus maar niet meer naar school laten gaan? Want oe, stel dat...
Anoniem schreef:Dit hoor je dus nooit gezegd worden door ouders van kinderen met zware vaccinatieschade en is een schoolvoorbeeld van hoe het wordt goedgepraat door mensen die geen directe ervaring ermee hebben.
Hierna komt door diezelfde mensen altijd dezelfde vraag... Toon eens aan dat het door het vaccin komt, enz enz.
Totdat hun kind de pisang is....
Want ouders van kinderen met vaccinatieschade waren eerst net zo pro als zij...
Eleeke schreef:Anti vaxxers zijn niet op andere gedachten te brengen.
De oorzaak daarvan is het dat de meesten complot denkers zijn op de een of andere manier.
Complot denkers,denken dus ook dat ze meer weten dan anderen, dat ze het 'geheim' ontrafeld hebben.
Wij 'gewone' onwetenden zullen hun dus nooit op andere gedachten brengen.
Brainless schreef:[naam] schreef:Dit hoor je dus nooit gezegd worden door ouders van kinderen met zware vaccinatieschade en is een schoolvoorbeeld van hoe het wordt goedgepraat door mensen die geen directe ervaring ermee hebben.
Hierna komt door diezelfde mensen altijd dezelfde vraag... Toon eens aan dat het door het vaccin komt, enz enz.
Totdat hun kind de pisang is....
Want ouders van kinderen met vaccinatieschade waren eerst net zo pro als zij...
Noem eens wat voorbeelden van zware vaccinatieschade?
Wat je al aangeeft moet het wel aangetoond worden dat het door de vaccinatie komt.
Persoonlijk ken ik niemand die (zware) vaccinatieschade heeft opgelopen, wel mensen die ernstig ziek zijn geweest door de ziekte en mensen die daar hun hele leven last van hebben (gehad).
Citaat:‘Het vertrouwelijke rapport van GlaxoSmithKline uit 2011 beschrijft 5 erkende autismegevallen na inenting tijdens de klinische testen met het Infanrix-Hexa vaccin (zie tabel op pg 626).’
Citaat:We weten niet of al deze ‘ongewenste neveneffecten’ zijn veroorzaakt door dit vaccin.
Citaat:In de periode tussen Okt 2009 – Okt 2011 noteerde GSK maar liefst 1.742 meldingen van bijwerkingen