Ik moet wel gaan minderen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jes schreef:Ik drink ongeveer 8 kopjes cappuccino op een dag (1 kopje heeft ongeveer 60ml koffie) ik drink ook nog rustig vlak voor ik naar bed ga een kopje.
Fitzroy schreef:Waarom is dat bizar als ik vragen mag? De een houdt van thee, de ander van koffie. Ik zeg toch ook nietdat het bizar is als iemand zoveel thee drinkt ?
DiantaM schreef:Fitzroy schreef:Waarom is dat bizar als ik vragen mag? De een houdt van thee, de ander van koffie. Ik zeg toch ook nietdat het bizar is als iemand zoveel thee drinkt ?
Ik vind het bizar omdat je weet dat koffie/cappuccino/espresso een stuk slechter voor je lijf is dan thee. Dan snap ik persoonlijk niet dat je het zoveel kunt drinken.
DiantaM schreef:Fitzroy schreef:Waarom is dat bizar als ik vragen mag? De een houdt van thee, de ander van koffie. Ik zeg toch ook nietdat het bizar is als iemand zoveel thee drinkt ?
Ik vind het bizar omdat je weet dat koffie/cappuccino/espresso een stuk slechter voor je lijf is dan thee. Dan snap ik persoonlijk niet dat je het zoveel kunt drinken.
Goof schreef:Klaas15 schreef:Ehh 10 tot 15 mokken espresso. git zwart tot ik ga slapen en ja ik slaap goed.
Wel moet ik zeggen dat ik deze week vd cardioloog te horen heb gekregen dat ik echt moet minderen.
Maar even serieus, na 15 koppen espresso kak je jezelf toch helemaal leeg of wat??
Djilna schreef:Ik heb het iig zeker niet nodig om de dag door te komen. Ik blijf niet wakker van koffie, cola en producten als RedBull. Ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind