Iris82 schreef:CalipsoLover schreef:Hier wordt dat meestal standaard gedaan, ken eigenlijk bijna niemand die ze 1 voor 1 hebben laten trekken...
Door de soort plaatselijke verdoving die ze geven in NL is het niet mogelijk om ze alle 4 in een keer te doen. Ze worden 2 bij 2 gedaan. Tenzij je dus voor algehele narcose gaat, maar dat wordt dus niet in alle gevallen vergoed.
Wordt gewoon vergoed
kaakchirurg heeft een aantal dagen per maand dat hij mensen onder narcose behandeld. Gewoon in het ziekenhuis

gelukkig lees ik hier goede verhalen maar als iemand tips heeft hoor ik het graag. Moet dan ook een week op smoothies dus ben aan het zoeken naar verschillende variaties. Het enige voordeel is inderdaad dat je niet veel kunt eten en dus afvalt 
de vorige keer voor mijn wortelkanaalbehandeling had ik er 2 genomen en daar ging ik al finaal doorheen
de ICE pack die ik mee had was helaas niet koud meer waardoor ik flink pijn had. Mijn man had heel lief ijsklontjes in een plastic handschoentje van de Mac meegenomen zodat ik toch een beetje kon koelen. Wij op naar de auto dealer, waren daar uiteindelijk veel te vroeg. Ik heb toen de dokters post gebeld van het ziekenhuis om sterkere medicatie te vragen. Zij zei dat ik zsm even naar een tandarts moest gaan om het te laten controleren op ontsteking, omdat het daar alles van weg had. Dik, warm, kloppend gevoel, medicatie die niet werkt. Mijn hele kaaklijn was verdwenen en mijn wang liep over in mijn keel