Wij hebben een weekje mogen blijven, maar nu gelukkig weer thuis. Het was een heftige luchtweginfectie waardoor het slijm in zijn keel liep en het zuur (reflux, eindelijk geloofden ze me
) omhoog kwam en daar stikte hij dus compleet in. In eerste instantie werd ik een beetje weggezet als overbezorgde moeder, maar ik (en mijn vriend) hebben uiteindelijk gewoon gezegd dat we hem niet mee naar huis namen voor ze onderzoeken hadden gedaan (eerste dagen was echt alleen observatie en zoek het maar uit... althans zo voelde het tenminste) Gelukkig liet hij het daar ook steeds vaker zien en hadden we een verpleegster die goed doorpakte, wat de overige en ook de KA naar mijn gevoel niet deden.
De lichtweginfectie moest helaas echt uitgeziekt worden, hoest nog steeds flink maar gelukkig geen koorts meer. We moesten blijven tot de koorts helemaal over was. We hebben voor de reflux nu Johannes broodpitmeel icm forlax (omdat hij er niet van kan poepen) en dit lijkt tot nu toe de oplossing. Ik wist niet dat ik een nog vrolijker kind kon hebben! Nu thuis eindelijk weer een beetje in het ritme, ziekenhuis heeft er bij de kleine en bij ons flink ingehakt.
Lief dat jullie nog aan ons denken. Iedereen ook bedankt voor de adviezen en de tips!
CarinaR schreef:Ts, krijgt je kindje ook al vast voedsel?
Hij krijgt af en toe een hapje om te proeven, maar er is nog weinig interesse en veeeel kokhalzen dus dat laten we nog maar even voor wat het is.