Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Delphi schreef:Maar op zich wel fijn dat dat waarschijnlijk de reden is dat het wat rommelde. Als je urineweginfectie over is, is de kans ook groot dat je buik gewoon lekker rustig blijft lijkt me?
Saab99 schreef:Delphi schreef:Maar op zich wel fijn dat dat waarschijnlijk de reden is dat het wat rommelde. Als je urineweginfectie over is, is de kans ook groot dat je buik gewoon lekker rustig blijft lijkt me?
De urineweginfectie is helaas niet de oorzaak van het gerommel afgelopen weekend dus wat dat betreft blijf ik een tikkende tijdbom. De urineweginfectie is waarschijnlijk ontstaan doordat alles geprikkeld is bij de inwendige onderzoeken afgelopen dagen.
Delphi schreef:Saab99 schreef:De urineweginfectie is helaas niet de oorzaak van het gerommel afgelopen weekend dus wat dat betreft blijf ik een tikkende tijdbom. De urineweginfectie is waarschijnlijk ontstaan doordat alles geprikkeld is bij de inwendige onderzoeken afgelopen dagen.
Oh nee dat is balenWeten ze de oorzaak wel van het rommelen? Bij mij zijn ze er nooit achter gekomen. Bij de eerste met 31 weken vliezen gebroken waarvan ze de oorzaak nooit hebben kunnen achterhalen.
Toen ik bij de tweede extreem vroeg weeën en ontsluiting kreeg hebben ze ook nog onderzoek gedaan, maar nooit een oorzaak gevonden.
Gelukkig zijn je vliezen nog heel en heb je niet veel ontsluiting. Gelukkig kunnen ze het in veel gevallen goed rekken tot de termijn waarin je mag bevallen. Wel goed rust houden en jezelf maar lekker in de watten laten leggen!
Luf_Midnight schreef:Sommige geboortes beginnen gewoon eerder als andere.
Denk dat er in een hoop gevallen niet direct aan te wijzen is wat er aan de hand is.
Hoe langer het blijft zitten hoe beter. En als het wel eerder komt ben je in het ziekenhuis in goede handen.
Mijn vorige zwangerschap niks aan de hand spontaan na strippen thuis bevallen op 39,5
Nu ben ik onderweg naar ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en ben 36,5
MarliesV schreef:Yes, dat is een mooie mijlpaal!
Nu hopen dat hij/zij nog een week of wat blijft zitten en je niet met sondevoeding ed aan de gang hoeft.
Mijn zus is 2x te vroeg bevallen, de eerste bij 30 weken en nr 2 bij 31.5 week. Beide kids doen het super en zijn helemaal 'bijgetrokken'. Maar het was zo sneu, die eerste weken in het ziekenhuis, tot de zuigreflex er was. Dus dat hoopt je niet dat gebeurd.
Hou je de 'boxrust' nog een beetje vol?