Wij hebben half februari de nieuwe gehad, idd ook rond 1 april releasen!

Ooh kinke, uit de running? Watskebeurt? Wie geeft er nu bij jullie jam? Dat je nog voorloopt??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zal wel ff duren voor ik weer durf te draaien en springen (geen idee wanneer ik weer zover ben)SsSimonee schreef:DewiRox schreef:_KiMbErLeY_ schreef:De nieuwe pump is tof!
Heb hem 1 x gedaan, vanaf volgende weekend beginnen met leren
Ik begin aaaaaltijd te laat met leren
Sinds een maandje volg ik ook groepslessen bij Fit for free en de meeste daar zijn van lesmills. Vooral de bodypump is favoriet! Maar het is dus nog nieuw voor mij en ik kan mij niet zo goed bedenken wat je er dan voor zou willen leren?
Kimgerley geeft de bodypump. En die moet dus de nieuwe release leren om die volgende maand weer te kunnen geven.
Lesmills wisselt elke 3 maanden van release.Hanafubuki schreef:Wat voor muziek zit er in de nieuwe
https://youtu.be/SU1uVkE6-L8
De 109![]()
daarnaast vind ik het ook zo jammer dat ik nu net alles uit m'n hoofd weet en elke oefening zo ongeveer kan
nu spierpijn as hell. Had een andere instructrice en die was zo fijn! Heb mezelf echt even extra kunnen pushen.
bij de borst subluxeerde mijn schouder dus heb maar de helft mee kunnen doen
daarom moet ik ook trainen 
gelukkig komt mn nieuwe tape straks binnen en ik ga even een sling halen.
. Wist al dat ze ging stoppen maar zo snel...baal dr echt beetje van.
Ben in januari begonnen. De nieuwe pump is nog altijd rete zwaar
) vind ik echt heeeeeeel zwaar
ik blokkeer dan ook in m’n nek. En buikspieren zijn k*t, omdat ik compenseer met m’n rug.