Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:plutolover schreef:Ik hoop er ooit dat er iets op de markt komt. Zonder hormonen en zonder dat je ongesteld wordt. En dat als je toch ooit kinderen wilt... dat t dan omkeerbaar is..
Ik heb geen kinderwens maar hoeft echt niet me 31e aan te komen bij de dokter dat ik gesteriliseerd wilt worden.. daarnaast vind ik ongesteldheid verschrikkelijk. Ik weet nooit wanneer ik t wordt. T kan keurig om de 3/4 weken zijn maar soms ook 6 weken duren. Waarom natuur nou bedacht heb dat we elke maand ingesteld moeten worden?? 1x in 3/6 maanden is meer dan genoeg...
De koper spiraal wordt je nog gwn ongesteld en daardoor hoor ik meer ik ben toch zwanger.,
Als m’n vent een knoopje in gaat leggen, stop ik denk ik wel met de spiraal...
Als je je laat steriliseren behoud je je menstruatie.
Alleen wanneer ze de heleboel eruit halen verdwijnt die.
Maar daar kleven een heleboel andere nadelen aan.
Een vriendin van mij is op haar 36 gesteriliseerd, het kan dus wel op redelijk jonge leeftijd.
XFILE schreef:Ik denk er ook over om te stoppen.
Libido is nul en dat vind ik jammer.
Veel hormonale migraine en hoofdpijn.
Alleen blijf ik hem nog steeds slikken omdat ik geen menstruatie wil (en bijkomende klachten waardoor ik niet goed meer functioneer).
Dus eigenlijk zoek ik iets zonder hormonen, waardoor ik geen menstruatie meer krijg.
Iets anders dan de boel eruit laten halen heb ik nog niet gevonden.
Dus als iemand ideeën heeft...
XFILE schreef:Ik denk er ook over om te stoppen.
Alleen blijf ik hem nog steeds slikken omdat ik geen menstruatie wil (en bijkomende klachten waardoor ik niet goed meer functioneer).
Dus eigenlijk zoek ik iets zonder hormonen, waardoor ik geen menstruatie meer krijg.
ChantalSmook schreef:Bizar hoe lang de periodes is dat sommige vrouwen de pil ook al slikken. Ik ook al sinds mijn 15e. dus zit al op 14.5 jaar. Afwisselend wel even met spiraal maar toch oook hormonen. Zou niet eens weten hoe het zonder is.
Batlow schreef:XFILE schreef:Ik denk er ook over om te stoppen.
Dan kom je uit op een koper spiraal geloof ik
Marije_jiplover schreef:plutolover schreef:Ik hoop er ooit dat er iets op de markt komt. Zonder hormonen en zonder dat je ongesteld wordt. En dat als je toch ooit kinderen wilt... dat t dan omkeerbaar is..
Ik heb geen kinderwens maar hoeft echt niet me 31e aan te komen bij de dokter dat ik gesteriliseerd wilt worden.. daarnaast vind ik ongesteldheid verschrikkelijk. Ik weet nooit wanneer ik t wordt. T kan keurig om de 3/4 weken zijn maar soms ook 6 weken duren. Waarom natuur nou bedacht heb dat we elke maand ingesteld moeten worden?? 1x in 3/6 maanden is meer dan genoeg...
De koper spiraal wordt je nog gwn ongesteld en daardoor hoor ik meer ik ben toch zwanger.,
Als m’n vent een knoopje in gaat leggen, stop ik denk ik wel met de spiraal...
Als je je laat steriliseren behoud je je menstruatie.
Alleen wanneer ze de heleboel eruit halen verdwijnt die.
Maar daar kleven een heleboel andere nadelen aan.
Een vriendin van mij is op haar 36 gesteriliseerd, het kan dus wel op redelijk jonge leeftijd.
plutolover schreef:Was dat voor medisch? En had ze al kinderen? Vraag uit intresse anders ga ik me toch eens in verdiepen.
Lous schreef:Plaatsen kan gewoon bij de huisarts. Het voelt als menstruatiekramp/pijn. Veel gedoe? Nee.
Maar aan de andere kant..
Wat is voor jou veel gedoe?