Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Resistance schreef:Dat is serieus erg hoorIk herinner het me nog steeds. "Waar zit het gat eigenlijk?"
[ Afbeelding ]
On topic, goed dat je hier informatie komt halen/checken TS
superpony schreef:Maar dat is juist het probleem van de eerste keer. Mensen doen het te snel of om de verkeerde reden en vaak is het dan niet eens geweldig. In een fijne relatie groei je naar de sex toe en leer je samen te genieten. Je ontdekt elkaar, maakt stappen tot de sex die dan wel fijn kan zijn.
Ik weet dat heel veel mensen spijt hebben van de eerste keer of eerste keren en eerste partners. Dat is altijd achteraf geklets, maar juist omdat mensen dan leren wat het kan zijn, krijgen ze wel spijt.
Juist door opvoeding en omgeving denken mensen wel dat je eerste keer iets speciaals is. Daar hechten mensen waarde aan, want is er ingegroeid dat we zo denken. OOk juist daarom hebben mensen vaak spijt achteraf.
Als je samen naar de eerste keer toe werkt, je relatie is goed, dan praat je samen over veilige sex en is prutsen met het condoom geen probleem. Vaak hebben jongens toch al eens geoefend met een condoom omdoen. En vrouwen kunnen dat ook doen in een sex shop of even bekijken op een filmpje hoe dat moet.
Maar nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij beiden.
anjali schreef:purny schreef:Nou ja het is toch iets speciaals... het is toch niet leuk als je zoiets hebt gedaan en hij dumpt je...
Vind ik ook. Het is toch iets bijzonders wat je maar 1 keer kunt geven.
anjali schreef:@Charley T: Victoriaanse tijden zijn er in Nederland niet meer zo veel,maar zelfs hier wonen mensen uit culturen waar het verlies van je maagdelijkheid als vrouw min of meer een ramp betekent,omdat je dan geen goed huwelijk meer kunt sluiten. Er worden ook in Nederland veel maagdenvlieshersteloperaties uitgevoerd.Overigens,ikzelf ben daar allemaal op tegen hoor,maar het is voor veel vrouwen wel de realiteit. Nu denk ik niet dat ts uit zo'n cultuur komt,anders had ze haar vraag mogelijk niet hier durven stellen.maar zonder iemands achtergronden te weten is het moeilijk raad te geven.
_Dracarys schreef:Maar het zaad is toch niet meteen weg na het plassen? Tenminste, je bent neem ik aan niet volledig uitgelekt dan. Tijdens het slapen komt er nog wel eens wat naar buiten kruipendat kan dan evengoed weer bij je urine buis gaan zitten.