dito schreef:Jeetje net je topic doorgelezen...jij word achtervolgd door pech

hoe gaat het nu? Al iets beter?
Nee helaas de ruggeprik is er sinds zaterdag al uit dus die heb ik helaas niet meer maar de pijn is zo duidelijk aanwezig. Vandaar dat ik op dit tijdstip ook wakker ben. Ben er helemaal klaar mee. Mag dan wel Pasen zijn maar ze bellen de chirurg maar op die mij geopereerd heeft.
Paardenfann4 schreef:Ik heb je andere topic ook gelezen. Wat moet jij wat doorstaan. Eerst die nare ziekte overwonnen en nu zit je met deze ellende. Je komt op mij enorm nuchter en sterk over. Ik hoop van harte voor jou dat je gauw opknapt en dan heel lang even zorgeloos en pijnloos mag zijn. Heel veel sterkte!!
Tja ik heb mijn portie nu wel gehad hoop ik.
Ik heb dus nog steeds heel veel pijn, heel veel pijn bij tijd en wijlen en weet het dus nu ook even niet meer. In verband met Pasen is de chirurg die mij geopereerd heeft niet aanwezig. Het lijkt er op of er wat klem zit aan zenuwen maar de vraag is of de arts in de buurt van die zenuwen geopereerd heeft.
Dat kunnen ze pas dinsdag navragen. Ik ben er echter nu al wel klaar mee. Ze hebben mij nu ook een ander medicijn gegeven wat de zenuwen doet verdoven, echter werkt dat pas na een week. Dus ik zit mooi in de oliebol. Slaap al na heten slecht tot niet en heb constant pijn. Waarbij de pijn vele malen meer aanwezig is in de nacht dan overdag.