Hoeveel pech kan je hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-19 19:02

Gaat nog niet lekker hier helaas. Erg veel pijn pijnstillers zijn verhoogd. Ook weer iets met een zenuw op mijn buik. Die is zo gevoelig dat zelfs de lichte aanraking enorm pijnlijk is. Wordt er helemaal naar van. We wachten het maar weer af. @dikke pech.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 19:07

Pfff, het zit je niet mee zeg! :\
Heel veel sterkte!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 23:28

Je hebt er een strippenkaart op.
:n bahbah. Je zou een sjamaan je ziel en voorouders zuiveren. }:0
Hopelijk kunnen ze je snel er bovenop helpen. Heb je nog de ruggeprik?

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 23:53

Ik heb even alles gelezen en jezus wat moet jij afgezien hebben afgelopen maanden. Ik hoop dat het geluk nu eindelijk eens jouw kant op komt! Y;(

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 23:58

Ik heb je andere topic ook gelezen. Wat moet jij wat doorstaan. Eerst die nare ziekte overwonnen en nu zit je met deze ellende. Je komt op mij enorm nuchter en sterk over. Ik hoop van harte voor jou dat je gauw opknapt en dan heel lang even zorgeloos en pijnloos mag zijn. Heel veel sterkte!!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 01:21

Jeetje net je topic doorgelezen...jij word achtervolgd door pech :(:) hoe gaat het nu? Al iets beter?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-19 05:44

dito schreef:
Jeetje net je topic doorgelezen...jij word achtervolgd door pech :(:) hoe gaat het nu? Al iets beter?

Nee helaas de ruggeprik is er sinds zaterdag al uit dus die heb ik helaas niet meer maar de pijn is zo duidelijk aanwezig. Vandaar dat ik op dit tijdstip ook wakker ben. Ben er helemaal klaar mee. Mag dan wel Pasen zijn maar ze bellen de chirurg maar op die mij geopereerd heeft.

Paardenfann4 schreef:
Ik heb je andere topic ook gelezen. Wat moet jij wat doorstaan. Eerst die nare ziekte overwonnen en nu zit je met deze ellende. Je komt op mij enorm nuchter en sterk over. Ik hoop van harte voor jou dat je gauw opknapt en dan heel lang even zorgeloos en pijnloos mag zijn. Heel veel sterkte!!

Tja ik heb mijn portie nu wel gehad hoop ik.

Ik heb dus nog steeds heel veel pijn, heel veel pijn bij tijd en wijlen en weet het dus nu ook even niet meer. In verband met Pasen is de chirurg die mij geopereerd heeft niet aanwezig. Het lijkt er op of er wat klem zit aan zenuwen maar de vraag is of de arts in de buurt van die zenuwen geopereerd heeft.
Dat kunnen ze pas dinsdag navragen. Ik ben er echter nu al wel klaar mee. Ze hebben mij nu ook een ander medicijn gegeven wat de zenuwen doet verdoven, echter werkt dat pas na een week. Dus ik zit mooi in de oliebol. Slaap al na heten slecht tot niet en heb constant pijn. Waarbij de pijn vele malen meer aanwezig is in de nacht dan overdag.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:58

Krankzinnig eigenlijk, extreem veel pijn lijkt mij toch een complicatie van de operatie waarna je zou verwachten dat betreffende chirurg op zijn minst telefonisch bereikbaar is om de benodigde info te geven. Sterkte maar weer. Hopelijk morgen een oplossing!

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 22:35

Ik hoop ook voor je dat er morgen een betere oplossing komt. Vreselijk dat je zoveel pijn moet lijden omdat het Pasen is. Heel veel sterkte!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-19 01:15

Nou gaat lekker hier not. Ben not ammused over de gang van zaken. Darmen zijn nog steeds niet op gang. Nu aan de moviprep gezet vandaag de hele dag al twee liter gehad. Het enigste resultaat wat ze er mee geboekt hebben is dat ik nu twee keer zoveel pijn heb en nog geen ontlasting. Om te kunnen slapen zat ik al aan de themazepam. Nu net weer huilend van de pijn. Meer pijn medicatie verstopt de darmen alleen maar meer en geven ze dus niet nu hebben ze er een oxazepam bij gegeven.

Ik weet het gewoon niet meer en wil naar huis en geholpen worden. Ik trek dit zo niet langer pfff. Ben in staat mijn boeltje te pakken en richting huis te gaan ( ik heb veel te veel pijn en de. Bussen rijden niet meer en zou dit noooit doen
Wel enorm frustrerend dit

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 07:20

Ach toch, afschuwelijk. Ik snap het gevoel van weg willen hoor maar ja, thuis zou je ook pijn hebben. Hopelijk gaat het gauw wat beter.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 07:46

Ach jeetje het houd niet op. Hoe is de rest vd nacht gegaan. Hoop dat je nog wel iets hebt kunnen slapen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:14

Jeetje ts hoeveel pech kan een mens hebben...
Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:18

Oh, dit klinkt wel heel herkenbaar. Ik heb uiteindelijk wel 100 rondjes over de afdeling gelopen.

Je voelt je dadelijk wel beter wanneer je darmen mee gaan werken maar tot die tijd is het extra afzien.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-19 01:40

-O- |o :(
Helaas helaas toch weer opnieuw in het ziekenhuis. Weer enorm veel pijn links in mijn bovenbuik. Woensdag naar de eerste hulp geweest. Rontgenfoto gemaakt en arts kon niks vinden dus op naar de echo. Ook di3 zag er goed uit maar gezien mijn Voorgeschiedenis dus toch voir de zekerheid een gastroscopie. Ook die was goed dus naar huis. Donderdag opnieuw mis veel pijn opnieuw naar de eerste hulp en nu een ct scan gehad. Die was ook goed, gezien de pijn toch een nacht ter observatie maar valt nog niet mee.

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 15:47

Hoe gaat het met je ts?