Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Danseresje schreef:Ik zit ondertussen in Dokkum geïnstalleerd voor de laatste etappe morgen
[ [url=m/zrmPez.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je zit echt dichtbij onsdie masten zijn onze boten haha
Froukje_J schreef:[ [url=m/aSE6pK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeps in Aldtsjerk heel handig....
De weg om het dorp is afgesloten dus moet iedereen door Aldtsjerk maar daar lopen de elfsteden tocht lopers richting Leeuwarden en de oldtimers die ook de elfstedentocht rijden gaan richting Dokkum
Danseresje schreef:ja wij reden er met ons gewone personen auto tussen dat was meer het oeps momentFroukje_J schreef:[ [url=m/aSE6pK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeps in Aldtsjerk heel handig....
De weg om het dorp is afgesloten dus moet iedereen door Aldtsjerk maar daar lopen de elfsteden tocht lopers richting Leeuwarden en de oldtimers die ook de elfstedentocht rijden gaan richting Dokkum
Ik vond het wel gezellig.... Lekker zwaaien naar de oldtimers!
Ik heb vandaag gelopen inderdaad. Laatste paar kilometers pittig qua arm en met mijn hakken. Had beide voorvoeten gister preventief laten tapen, dacht dat ik het qua hakken wel zou trekken..... Niet helemaal dus....
Retlaw schreef:Ja klopt! Al een paar jaar doen we dit zo. Respect voor Alle wandelaars!
Danseresje schreef:Volgens mij is er ook een bagage service. Zijn veel mensen die in de finishplaats een nacht slapen.
Maar de boot vind ik wel waar voor mijn geld. Ondanks dat ik in 2018 eigenlijk elke dag te laat was voor het etenen van de gezelligheid op de boot niet heel veel heb meegekregen